Blog Fırtınası Görev 4 : Bir Karakter Uydurun ve Hikayesini Anlatın..



Merhaba ben Momo..Kıpkırmızı saçlarım ve her daim gülümseyen bir yüzüm var.Genelde her bakan palyaço'ya benzetir beni,ama esasında hayata gülerek bakmanın önemini bilen biriyim sadece..

Bu satırları size yazan arkadaşım,şu anda içinden ne geliyorsa olduğu gibi yazıyor.Beni o hayal etti aslında..Ama palyaço'muyum?yoksa normal bir insan mı? teredütte kaldı..

Onun zihninde ben koca koca yeşil ayakkabılar ile koşturan,burnunda kırmızı bir top olan ve esasında ağlak makyaj'lı bir yüzüm..

Niye beni düşündü?Neden böyle bir karakter yaratmak istedi? hiçbir fikri yok..Yazıyor geldiği gibi kelimeler eline..

Şimdi sus işareti yapıyor bana,hani şu meşhur hemşire'ninki gibi..Bu kadarı kafi diyor..Başlangıcı ve sonu olmayan bir hikaye seninki..Belkide bir hikaye bile olmayan bir hikaye..

Susuyorum..

Kırmızı saçlarım ve gülümseyen yüzümüde alıp gidiyorum..

Uzaklara,çok uzaklara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)