Doğumgünümm

dün benim doğumgünümdü..ama epey yoğun bi gün olduğu için yazamadım,bir de blogger'la sorun yaşamaktayım,giriş yapamadım..iyi dilekleri için teşşekür ederim herkese..yorumları onaylayamıyorum sanırım,sonra artık..


doğumgünümde kar yağmadı,ama yazdan kalma bir günde,bol koşuşturmalı,kalabalık ve çokça eğlenceli,bi sürü hediyeli bigündü..resimlerim ablamın fotoğraf makinasında daha sonra ekliyeceğim,hem o zamana kadar belki blogger barışır benle :D




 birde emin olamadığım bir süprizim vardı ki artık eminim..içimde oluşan 8 haftalık minik kalp bana doğumgünlerinin en özeli ve en güzel süprizi oldu..merakla ve heycanla onu beklemekteyim..


ailem,dostlarım,minik meleğim iyiki varsınız hayatımda...



4 yorum:

  1. bu haberi duyunca yorum yapmadan duramadım ;senin adına çok sevindim gülincim ALLAH sağlıklı sıhhatl kucağına almayı nasip eder inşallah canım ;çok güzel bir doğum günü hediyesi olmuş sizlere süppperrrrrrr :)
    herşey gönlünüzce olsun meleğim..nice mutlu yıllar dilerim manav ailesine :))

    YanıtlaSil
  2. Tanıdık bir yüz ama ben blogunu yeni keşf ettim keşke doğumgününü daha önce kutlama fırsatım olsaydı..O güzel minik sürprizede çok sevindim hayırlı olsun..Tüm sevdiklerinle ,yaşamayı dilediğin yarınlar diliyorum...

    http://elma-sekerimmm.blogspot.com/
    Vaktin olursa bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy ne güzel bir minik kalp :)
    tarifsiz bir duygu... hayırlı olsun canım. saglıkla, sıhhatle kucagına alman dilegiyle...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşım güzel dileklerin için..işallah sağlıkla kucağıma alırım :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)