Cumartesi Gezisi

eşim bu haftasonu çalışmadığı için ne yapsak diye düşündük bütün hafta..adalar dedik olmadı,ağva dedik olmadı,madem öyle İSTANBUL içinde bişiler olsun dedik,geçen hafta Bostancı sahilini baştan başa yürüyüp Maltepe'ye varınca,bu kez başka bi güzergah olsun bari diyerekten Fenerbahçe dedik vazgeçtik,sonra Moda dedik ki çok severim,o niyetle evden çıktık,otobüste Sarıyer'ede vardı sohbet Boğaz turunada..bi karar bi halde otobüsten inip sonunda BEŞİKTAŞ-ORTAKÖY hattına yollandık,tabi bu arada vapurdaki BEŞİKTAŞ'lıları görüp maça gitmeyede yeltenmedik değil ama bilet bulamadık :D


BEŞİKTAŞ'tan yürüyerek ORTAKÖY'e varıp,hemen meşhur ORTAKÖY KUMPİRİ'ni tattık,hatta öyle acıkmış öyle gözümüz dönmüş ki resim bile çekemedik :D  ama sonrasında Boğaz'a nazır resimler çekmesek olmazdı,pazardı oydu buydu deyip saatlerce oyalanıp,soğuktan donup kapmış olduğum şifayı dahada katmerlemem neticesinde,MADO'da kahveler ve CEVİZLİ ISLAK KEK eşliğinde sohbet eder bulduk kendimizi,kalabalıktan ettiğimiz sohbetten de pek bişi anlamadık ama,hem ısınmış hemde harika lezzetler tatmış olduk,MADO ürünlerini çok severim genelde,ama bu keki denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim,kenarından yedikten sonra aklıma geldi resimlemek :D onuda ekledim resimler arasına..buarada eşim çok çikolatalı nası yedin bunu içim yandı diye fikir beyan etti ama bu bünye kansızlıktan muzdarip,üstüne bi de ilaçlar neticesinde baya obur,hapur hupur götürdüm tabi :)


nihayetinde yine ORTAKÖY'den tabana kuvvet BEŞİKTAŞ'a attık kendimizi..malum ORTAKÖY trafiği berbat..BEŞİKTAŞ maç dolayısıyla ana-baba günü,her yer SİYAH-BEYAZ,e tabi bende bi BEŞİKTAŞ'lı olarak güne uygun giyinmişim,çok istedim maça gitmek ama olmadı,etraftaki cümbüşü,neşeyi izlemeye durdum,sonrasında eşimin ailesini ziyaret edip maçı orda izleyerek güne son noktayı koymuştuk ki maç bitmeden evimize dönelim diyerekten yeniden hareketlendik,son vapura yetişip yine çılgın taraftar grubuyla kendimizi KADIKÖY'e ordanda bi aile ziyareti daha yapıp(ablamla aynı sitede oturuyoruz,ona uğramamak olmaz,hastamız varda) en nihayetinde eve ulaştık :) tabi bu arada ben şifayı bolca kaptım grip nezle karışımı bişeyler akabinde bu güzel günümü sizlerle paylaşayım istedim..keşke her hafta sonu böyle olsaaaa..herkese ailesiyle güzel günler diliyorum..






ps:resimlerde bende olabilirim,gözlerimden korkmayın,hastalıktan bitmişler ama ben çok enerjiktim :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)