Hobi..

şöyle bi köşeme çekiliyim dedim..esasında tam da böyle olmadı tabi,takip edenler bilirler,kursa başladım,kendimi hobilerden alamıyorum :) bugünde kurs günümdü,sabahın köründe hocayla birlikte girdim binaya,çıktığımda baktım saat 6 olmuş,e artık yaratıclığımı siz düşünün.. :)


çok eğleniyorum,kafamda dağılıyor,harika olmasa da güzel şeylerde yapıyorum :) iş görüşmemden haber yok hala,olacağınıda sanmıyorum artık..belki başka güzel haberlerle dönerim sizlere kimbilir :)




işte bunlar şaheserlerim :)



ekmek sepetim



kitap şeklindeki objeden resim kutusu yaptım..mankenlikleri için anne ve babama teşekkürler..


resim çerçevemin son hali :)

vee bunlarda boyadığım ama süslenmeyi bekleyen minik yumurtacıklar..

5 yorum:

  1. yumurtalar cooooh güsellll :)

    YanıtlaSil
  2. uff ya yeni eklediğin resimler gözükmüyor açılmıyor bende engellemişler iş yerinde ama olsun çok harika olmuşlardır kesinn.

    YanıtlaSil
  3. fena değiller..evden bak istersen :)

    YanıtlaSil
  4. AYY KEŞKE EVDE BİLGİSAYARIM YOK HENÜZ :( BİRAZ TOPARLANSAM ALICAM EN KISA ZAMANDA BAKALIM KISMET ARTIK ANCAK İŞTEN NETE BAĞLANIYORUMM İKİ ARA BİDEREDE HALİM FENA :)

    YanıtlaSil
  5. en kısa zamanda alırsın inşallah :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)