Anahtar Kelimeler..

Birçok arkadaşımız daha önce bloglarında bu tarz post'lar hazırladılar..o zamandan aklımda kalmış benim de :)

Hem kullandığım bir istatistik programı hemde blogger istatistik'lerden yardım alarak kendi anahtar kelimelerimi derledim,topladım..ama bana ilginç gelenleri..bakalım hangi ilginç kelimeler blogumun arama motorlarında bulunmasında etken'miş :)





Blogger İstatistikler ve Online Web Stat's İlginç Anahtar Kelimelerim :)

Walcoo.com ve Walcoo Filter:Hiç bu adreslere dair bir post paylaşmamıştım ama dekupaj resimlerinin üzerinde yer alıyor,ordan aranıp çıktıysa helal olsun ne diyim :)

10 Kasım'la İlgili Melodi:10 Kasım ile ilgili bu yazım sanırım,blogun adında da melodi olunca yönlendirdi sanırım :)

Edirne Cuma Pazarı:Düşündümde bi sürü EDİRNE postu hazırlamışım ama pazara dair bişi yazmamışım,gitmiştimde halbuki :) demek ki bu eksiklik hemen giderilmeli :)

Keçe nedir?Nerelerde Satılır?Ne Amaçla Kullanılır?:Keçe'nin ne olduğunu biliyorum ama benzer bi post hazırlamıştım,nerelerden temin edilebilir gibi,amacını falan araştırmamıştım :)

Muhteşem Yüzyıl Roman Uyarlama:Muhteşem Yüzyıl bildiğim kadarıyla herhangi bir roman'dan uyarlanmadı,kaldı ki roman gibi bir hayatı olan padişah'tan bahsediyoruz,dizi uyarlama değil ama öneri olarak HÜRREM yada CARİYE'NİN KIZI romanlarını tavsiye ediyim bari :)

İstanbul Bernina Dikiş Makinaları Satış ve Fiyat Yerleri:Dikiş makina'sında acemiyseniz benim gibi en kullanışlı model falan diye araştırıyorsanız boşuna internete bakmayın derim ya kullanan yakınlarınıza sorun yada direk mağazaları gezin :) gerçi ben model vs.yazdım aldıktan sonra ama BERNİNA değil..

Hobi Edinmek İstiyorum:Ne güzel edinin işte,benim anlamadığım nasıl yardımcı olacağım :) hobisel öneriler bölümüne göz atın derim uygun bişeyler çıkar mutlaka..ahşap boyama terapi gibi mesela..dikiş'de ben sinirleniyorum hemen :)

Ne Aramıştınız?:Asıl siz ne aramıştınız :)

Kalabalık Dekupaj Resimleri:Dekupaj resimleri ile ilgili 2 post var blogumda ama 2'side kedili..ısrarcı olursanız kalabalık olarakda eklerim :)

Magrip Deli:Magrip ile Maşruk dünya'nın 2 ucu demek..yalnız deli ile ne bağlantısı var ben çözemedim :)

Saatler Resmi:Saat demek istedin herhalde ? saat resmi daha kolay sonuca ulaştırır seni :)

İskender Pala'ya Nasıl Ulaşırım? :Bi bilsem kendim ulaşıcam zaten ama sen öğrenirsen sende bana haber et bi zahmet :)

1 Metre Kumaş Ne Kadar? : Kumaş'ına göre değişiyor herhalde ama en doğrusu kumaşcılara sormak,benim aldığım 7,75 tl idi..

Naptın Be Hayat: Hayat epeyce üzmüş anlaşılan sizi de o sorunun cevabı netten çıkmaz,içinizde içinizde :)

Shower Melodik:Nasıl bişi bu ya :) melodik duş mu?duşta melodimi?duş melodisimi? acaba hangi yazım cevap oldu bu soruya meraktayım :) en güldüğüm bu oldu :)

Keçe Ne Zaman Bulundu? :M.Ö. 1500'de..Ne biliyim ben..zaman veren bi keçe postum yok ama bende merak ettim şimdi ne zaman bulunduğunu bulursam yazarım :)

Süt ve Süt Fotoğrafı :Süt ile ilgili bi postum vardı,yaz sıcaklarına iyi geliyor gibilerinden,ilk ve tek sağlık postumdur kendisi ondan bana ulaşmanı takdir ettim :)

Yastayım Bugün:Bu post aslında bi şarkı adı yada sözü..sanırım ordan ulaştı bana arama motoru ama keşke ulaşmasaydı :( çok üzücü bi post çünkü :(

Kitaplarla İlgili Güzel:Kitap'larla ilgili postlarım olmasına rağmen kitap resmi ve birde bu kelime çıkmış arama'larda demek kitaplara ağırlık vermem gerek..cümlenin devamını merak ediyorum yalnız kitaplarla ilgili güzel ? yorummu,yazımı? ne acaba :)

Şimdilik bana en ilginç gelenler bunlar..varmı sizinde böyle ilginç arama kelimeleriniz merak ediyorum yorum olarak belirtin hadi :) yada blogunuzdan post olarak yayınlayın sonra en ilgincini seçelim beraber ve o ip'deki kişiye ulaşıp onu ödüllendirelim derim ben :)

1 yorum:

  1. Hayat melodisi nasıl buluyorsun bunları :( bana da öğretir misin :))

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)