Rio..




Animasyon tutkunu ben son izlediğim film ile karşınızdayım efendim :)

Birkaç gün önce izlediğim bu film'i pek bi sevdim,size kısaca bahsetmek istedim..

Film 2011 yapımı,Buz Devri filminin yapımcıları tarafından yapılmış..

Film, Mavili adındaki bir papağının hikayesini anlatıyor..Mavili henüz küçükken doğduğu Rio'dan kaçırılıp Amerika'ya götürülüyor.Burada Linda adında bir sahip buluyor kendine..Linda o'nu,o Linda'yı çok seviyor.Bir gün Brezilya'dan bir kuşbilimci olan Tulio gelip,mavi makav türünden sadece Mavili ve Harika'nın kaldığını,türün devam etmesi için onlarında kendisiyle birlikte Brezilya'ya gelmesi gerektiğini söylüyor.Uzun uzun düşünen Linda sonunda Brezilya'ya gitmeye ikna oluyor.Mavili ve Harika büyükçe bir orman temalı odaya kapatılıyor ve bu kuş kaçakçılarının işini kolaylaştırıyor,2'sinide kaçırıyorlar.Kaçmak içinse dahiyane fikirleri Rio Karnaval'ına dahil olmak oluyor.Linda ve Tulio karnaval'a katılıp,kuşları yakalamaya çalışıyorlar,fakat bu pek kolay olmuyor.Film'in sonunda kuşlarımız birbirine aşık oluyor ve tabiki kuş kaçakçılarıda hapsi boyluyorlar.

Çok renkli ve eğlenceli başlayıp,yine öyle bitti.İzlerken çok keyif aldığım film'lerden biri oldu,hatta diyebilirimki favori listemde önemli bir yer edindi..

Çocuklarınızla mutlaka izleyin derim,yada içinizdeki çocuk için :)

Not: Yorumlarda film önerilerinde bulunduğunuz için teşekkür ederim,bazılarını daha önce izlemiş fakat hakkında yazmamış olabilirim,onlarıda en kısa sürede yazayım bari :)

Belki benim ilk 10'um listeside yapabilirim..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. ebett bende izlemiştim bu filmi çok güzel renga renga özellikle müzikleri çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Bugune değin izlediğim en başarılı animasyonlardan biriydi hemde bir o kadarda eğlenceli

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)