Alternatif Anne'ye Teşekkürler..

Hamileliğimin son dönemine kadar ne kadar etkinlik,çekiliş varsa hepsine katıldım,istedimki hamile olduğum döneme dair güzel hatıralarım olsun ileride anlatacak..Neseki oldu da..Mesela Doula'mı kendi blogundaki çekiliş ile tanıdım,keza başka bir blogtan gebelik eğitimleri,hediyeler kazandım..Son olarakda Alternatif Anne'deki hediyeli röportaj'a yorum yazdım ve Pınar Sezer Photograpy'den harika bir gebelik çekimi kazandım..

Sanırım 37.hafta'daydık çekimi yaptığımızda,yaklaşık 3 saat kadar sürmüştü ve çokca eğlenmiştim.Hatta twitter'da takip edenler görmüştür,herkes böyle bir çekim yapmalı hamileyken demiştim :) Fotoğrafların elime ulaşması doğumdan sonraya kaldığı ve bende doğum sonrası -takdir edersinizki- yoğun olduğumdan dolayı epey zaman taslak olarak bekledi bu post :) Neyseki bilgisayara'da aktardımda yazmak için bahanem oldu :)


Tabii bütün fotoğrafları paylaşmam olası değil ama içlerinden en beğendiklerimi ekliyeyim,hemde burdan bir kez daha teşekkür etmek istedim Alternatif Anne'ye ve Pınar Sezer'e..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)