Hediye Fuarı..

Bu h.sonu daha öncede bahsettiğim gibi eşimle hediye fuarına gitmeye karar verdik,o cumartesi çalıştığından ve fuara olan mekana 5dk uzak olmasından dolayı ben tek başıma yollara düştüm..malum anadolu yakasından HARBİYE'ye gitmek uzun sürüyor biraz :)

Neyse az gittim git uz gittim,sonunda kendimi karşıya atttım..bu kezde karnım acıktı,yemeğimide yedim,5dk 'lık yürüyüşten sonra fuar mekanına ulaştım..daha önce bu fuara giden biri olarak sonuç benim için fiyasko oldu,yeniyıla girerken alınabilecek hiçbişey görmedim ve toplam 2 katı 10dk içinde gezip bitirdim,resim çekememekde cabası oldu..kısacası gidemeyenler varsa birşey kaybetmediler.. :)

akabinde bu bünye dururmu,o zaman TAKSİM'de gezelim dedim,İSTİKLAL'i baştan başa geçip kahve ve cheese kek molası verdik,ÇİÇEK PASAJI.'na uğradık,sokakta müzik yapan kişileri izledik-dinledik(ki bunlar içinde kemençeyle FİKRİMİN İNCE GÜLÜ şarkısını çalan kişiyi tek geçerim,zira kendisi sayesinde gözlerim dolu dolu eskilere gittim,özlem doldu içim,sonra eşimin elini sıkıca tuttum,gel bi horon isteyelim dedim,malum bendede az biraz lazlık var,ondada bol bol..)orası burası derken BEYOĞLU ÇİKOLATALARI,sonrasındada eski FRANSIZ şimdiki CEZAYİR SOKAĞI'nı turladık,ama kalabalık pek bi gerdi bizi,malum ANADOLU YAKASIN'DA sakin bi yerlerin insanıyız..yağmur altında el ele TOPHANE'ye indik,eşim nargile içti ben bol bol çerez yedim,çay içtim,sigaradan ve türevlerinden pek hazzetmem vesselam,ortam çok sıcak ve çok güzeldi,saatlerce oturup sohbet ettik,sonra yağmur altında biraz daha yürüyüp,taksiye ordanda KADIKÖY vapuruna,nihayet otobüse ve evimize ulaştık..pestil gibi sağa sola düştük ama pek bi eğlendik,son zamanda yaşadığımız en güzel h.sonuydu..fuarda neymiş ben bi güne neler sığdırmışım dedim uyurken :)

buarada devamıda var ama o da bi dahaki yazıda olsun..pazar günümüzde güzeldi..organizasyon yeteğenimden ötürü kendimi takdir ettim :)

ps:fotoğraf makinem akşam pek güzel çekmedi,olduğu kadarını sizlerle paylaşıyorum..