2007 Yılında 25 Haziran



Saat 00.00 akabinde yeni güne geçmiş bulunuyoruz,3 yıl önce bu gün nikahımız olmuştu,4 gün sonrada düğünümüz..deli delişmeniz ya evlilik yıldönümüz bile 2 tane :D cuma'dan başlıyoruz salı'ya kadar kutluyoruz,bütün hafta evlilik yıldönümü bize :)  


Bu zaman zarfında iyi kötü günlerimiz oldu,ama bundan sonra isterimki hep iyi,güzel ve sevgi dolu günlerimiz olsun,kucağımız bebişle dolsun..SENİ SEVİYORUM SEVGİLİ..








Başka ne söylenebilir ki..umarım okursun yazdıklarımı :) okuduğunu biliyorum gerçi ama,hatta bana kızıyorsun şimdi için için senle ilgilenmiyorum diye ama bilsen bunları yazdığımı kızmazdın bence :) 


12 yorum:

  1. Her gününüz birbirinizi daha çok severek ve birbirinize daha çok bağlanarak geçsin. Hayat boyu mutlu ve huzurlu yasayın! Yuvanızdan sevgi eksik olmasın...
    nice yıllara arkadaşım....

    YanıtlaSil
  2. :)) rabbim ayırmasın. nice mutlu huzurlu brliktee yılar göstersin inş.

    YanıtlaSil
  3. mutluluğunuz daim olsun canım, aşk dolu nice senelere :))

    YanıtlaSil
  4. teşekkkür ederim zeynepcim,kübikim ve nilaycım..umarım güzel dilekleriniz gibi güzel bir hayatımız olur..bütün dilekleriniz bendende sizlere :)

    YanıtlaSil
  5. Rabbim , size beraber geçireceğiniz hayırlı uzun bir ömür ve hayırlı çocuklar versin..Nice mutlu yıldönümleri kutlarsınız ve bizlerle paylaşırsın inş. :)

    YanıtlaSil
  6. CANIM HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN :)))) HEP MUTLU OLUN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler tekrar kızlar,ervacım güzel dileklerin için çok sağol,güllesu'cum özledim seni nasılsın?

    YanıtlaSil
  8. nice nice mutlu senelere canım sağlık sıhhatle mutlulukla ve tatlı tatlı bebişlerinizle yazıyorum hep bak ikiz olacak senin:))) taktım benn:)) Mutluluklar senin olsun hak ediyorsun birtanemm....

    YanıtlaSil
  9. çok sağol cicim :) ikize taktın sen aklımada soktun,akşam konuşuyoruz ne zaman nasıl diye,ikiz dedik direkt :D o senin ciciliğinden canım aynı güzel dilekleri bende sana ve ailene sunarım :D

    YanıtlaSil
  10. deli kızın cenesi25 Haziran 2010 21:25

    rabbim nice seneler gostersin size..
    mutlu huzur saglıklı..
    buram buram ask kokan gunler dileyynennn:))

    YanıtlaSil
  11. Sağlıklı mutlu nice yıllarınız olsun cnm benim :)

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler tekrar kızlar hepinizeee :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)