Mor..


Sen en çok MOR'u seversin bilirim..
MOR dağları,MOR düşleri,MOR yaşamı
Ve MOR ötesi duyguları..
Bense seni severim..
MOR'dan dünyada sevginle,içtenliğinle kaybolurum..
An olur seni bulurum en olmadık yerde..
Nerde bir MOR görsem,orda sen..
Ve MOR'dan gezegen de SEN-BEN..

Ben sen de MOR'un her tonunu ayrı bi severim..
Ayrı bi yaşarım güzelliğini..
En çok da EFLATUN düşlerle uyanmayı severim yanıbaşında..
Sonra minicik cebime sığdırırım düşleri..
MOR'u ve seni alır çıkarım yollara..
Kapkara sıkıntılar bi soluk gibi hep arkamda,
Sen hep aklımda.. 

Birden sıyrılırım siyahtan
Bir sen olurum,bir evren
Bir de bizi birleştiren
O MOR gezegen.. 

Bunu sanırım yaklaşık 10 yıl önce,hatta daha bile fazla olabilir,canım kuzenime yazmışım,o da taratıp bana göndermiş,kendi eserim olunca paylaşmak istedim,kendisi şuanda yurtdışında yaşıyor,çok fazla görüşemiyoruz,ama kalplerimiz bir :)

7 yorum:

  1. çok güzell olmuş tatlım yüreine sağlıık

    YanıtlaSil
  2. BİRİ MOR'MU DEDİ? :)

    ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL ANLAMLI, DERİN VE İÇTEN...

    ÇOK BEĞENDİM VE DUYGULANDIM.

    İZNİN OLURSA BENDE PAYLAŞABİLİRMİYİM? :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kübik :)

    mor kelebekcim paylaşabilirsin canım :)

    YanıtlaSil
  4. deli kızın cenesi19 Haziran 2010 13:27

    mor olunca ustume alınıorum direk:)
    yalnız benim icin pembeli bisii yazarsan daa makbile gecer gulincim:p

    yureine saglık..

    YanıtlaSil
  5. rica ederim canım yazmaya çalışıyım bakiyim neler çıkcak :) yalnız biraz tanısam daha rahat yazarım :)

    YanıtlaSil
  6. Pek te sevilir "mor" renk, şiirde sanatta el işinde her köşede ayrı bir havası vardır..yüreğinize sağlık, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)