Divitin Clutch

Dikiş konusunda oldukça amatör biri olarak hangi akla hizmet divitin alıp bir de ondan çanta yapmayı düşündüm bilemiyorum...


Zaten elimde bir kalıp vs.'de yoktu..evdeki bir çantamı baz alarak diktim bişiler,hatta yetinmedim yanına başka bişi daha ekledim..




Hem amatör'üm hem sabırsız..ve dikiş'te sabır çok önemli bunu anladım..sonradan diktiğim ufak ne amaca hizmet edeceği bilinmeyen çanta yamuk oldu mesela..ama utanmıyorum sizinle paylaşıyorum :) kumaş'ın güzelliği affettirir belki beni :)




-

insan bi yarım saat'te çanta yapmaya özenirse bu kadar olur tabi..ama çok eğlenceli imiş..

yamuk falan ama fikrinizi paylaşın yinede siz..belki azda olsa bi ışık vardır bende :)

5 yorum:

  1. Valla yamukluğuda ayrı bir hava katmış güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben yamukluk göremedim gayet hoş görüyor bence:)

    YanıtlaSil
  3. ülkücüm öyle diyosan öyle olsun :)

    deli anne'm yamuk olan öteki zaten ama o senin güzel bakan gözlerinin eseri :)

    YanıtlaSil
  4. bende çok fazla yamuk görmedim açıkçası gerçekten hiç dikiş bilmeden dikmek cesret ister ve ayrıcada gerçekten çokk güzel olmuş,vee bir dikiş öğretmeni olaraktan bir tavsiyem olacak,çantanın dış dikişlerini beyaz ile dikmişsin,kumaşın içinde her ne kadar beyaz olsa da kumaşın ana rengi siyah o yüzden siyahla dikmelisin özellikle dış dikişini

    güle güle kullan sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  5. muko'cum öğretmenim beğenmene çok sevindim..nasıl geliştirebilirim kendimi yardımcı olabilirmisin öneri olarak..özellikle beyaz diktim aslında ama bi dahaki sefere dediğin gibi yaparım örtmenim :)

    sevgiler bendende :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)