Anneliğin Ötesinde - Gülüş Türkmen


Gülüş Türkmen

Bu kitap,çok merak ettiğim ama temin konusunda uzun süre problem yaşayıp,sonrasında kavuştuğum ve severek okuduğum bir kitap..


Konusu ismindende anlaşılacağı gibi ''Annelik''..Bu ara bende aday kısımda olduğum için böyle bir kaynağı görmezden gelmem mümkün değildi tabi :) Ama ne yalan söyliyeyim öncesinde ben biraz hikayesel bir kitap olarak düşünmüştüm,yani bir nevi günlük gibi..Yalnız okudukça anladımki bu kitap'ın amacı bir hikaye anlatmak değil..Konu skala'sı olarak içinde bulunanları kısaca şöyle özetleyebilirim.Annelik hakkındaki trend ve yaklaşımlar,annelik tarzınız,eko ebeveynlik,anne-baba uyumu,iyi anne'nin tarifi ve en önemlisi bilinçli anne olabilmek..

Anlatım tarzının ders verir gibi değil,sohbet eder nitelikte olmasını sevdim.Merak'ımı gideren,bana yeni ufuklar açan,yeni bilgiler edinmemi sağlayan bir kitap oldu..Kesinlikle 1 kez daha sindirerek okunmayı hak ediyor.(elimdeki kitabım biter bitmez tekrar okuyup,2012'ye bu kitap'la veda edeceğim)Çokca sevdim ve elimden bırakmak istemedim..

Anne'ler ve anne aday'larına en azından göz atmalarını öneririm..

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

*Benzer konularda kitap önerilerinize açığım bu arada :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)