Annenin Rehberi - Sinem Olcay Kademoğlu



Sinem Olcay Kademoğlu'nun ilk kitabı Merhaba Bebek'i yakın zamanda okumuş ve çok yararlı bulmuştum,o bittikten sonra ne okuyabilirim derken 2.kitabına ulaştım,her ne kadar 1-3 yaş dönemi anlatsa ve okumak için benim için biraz erkende olsa yine çok beğendiğim,harika bilgiler edindiğim bir kitap oldu..Bazı bölümleri ve önerileri çokca ilginç bulsamda çeviri bir eser olmadığı için,yani bize bizim gözümüzle bakabildiği ve bu anlamda öneriler sunabildiği için başucumda bulunacaklara ekledim kendiside..1-3 yaş zamanı bol bol yararlanacağımı düşünüyorum..


Kitap'ın konusu ne derseniz? Kısaca 1-3 yaş döneminin zorluklarından,bu dönemde oluşturulması gereken sevgi-disiplin dengesinden,küçük çocukların mizaç özelliklerinden,duygusal ve zihinsel gelişimlerinden,uyku,tuvalet ve beslenme sorunlarından,gelişim aşamalarından ve ebeveynle oyun'un çocuk gelişimine sağladığı yararlardan bahsediyor diyebilirim..

Anne adayları ve 1-3 yaş arası çocuğu olup benzer sorunlar yaşayanlar için okunması gerekenlerden biri bence..

Kısaca sevdim..

Sanırım bu ay okuyabildiğim ikinci kitap oldu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)