Efsane - İskender Pala


İskender Pala, en sevdiğim yazarlardan biri..Yeni kitabini görünce tutamadım kendimi, hemen edindim.
Merakla ve büyük bir istekle okudum, cokcada sevdim.Özellikle hikayenin akisi derin denizlerde seyahat ediyormus hissi yaratti bende.

Denizcilik terimleri oldukca fazla belki aşina olmayanlari sıkabilir bilmiyorum, ama kitabin arkasında hepsine dair detaylar mevcut ki belli bir süre sonra alisiyor insan :)
Tarihi seviyor ve sürükleyici bir hikaye okumak istiyorsanız okumanızı öneririm.
Bol kitapli günler
Sevgiler

2 yorum:

  1. Bende severim İskender Pala'yı ama hangi kitabı kolay anlaşılır ki. Kendine has dili ve yapısı var her kitabının bence. B u kitabını bende çok merak ettim ama henüz alamadım. Yorumların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)