#Blog Fırtınası Görev 3 : Dünyada istediğiniz bir yere gidebilecek olsanız nereyi seçerdiniz, düşünün. Oradaki deneyiminizi yazın.




Dünya'da istediğim bir yere gidebilecek olsaydım ilk önce hangisini seçerdim yada hangisine giderdim kararsızım aslında..



İlk olarak aklıma gelen Mısır oldu..Tarihini,doğasını ve en çok da yaşanmışlıklarınızı deneyimlemek isterdim.Kendimi tam Krallar Vadi'sinin ortasında bir elimde fotoğraf makinem,bir elimde haritam veyahutta gezip gördüğüm bölgeyi anlatan bir kitapla hayal ediyorum..Az uzağımda elimi uzatsam tutabileceğim koca koca firavun mezarları,yanıbaşımda Sevgilim,onun sırtında bebe'miz uzun uzun konuşuyoruz,keşfediyor,öğreniyoruz,yakıcı güneşin altında..

Sonra hoop kendimizi Maldiv'lerde buluyoruz..Bembeyaz kumlarda koşuyor Deniz'im..Biz onun ardı sıra..Burası cennet olmalı diyoruz..Ahşap bir bungalov'da kalıyoruz,çeşit çeşit meyveler tadıyoruz,mutluyuz,huzurluyuz ve belkide hiç geri dönmüyoruz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)