Şenlikli Bir Post..

Geldiğimden beri KAKAVA ŞENLİKLERİ deyip durdum..ama maalesef asıl şenlikler 5'indeymiş..yani ben yoldayken kutlamalar yapılıyormuş,neyse seneye özellikle 5'inde geleceğim..bende bugün şehir merkezindeki etkinliklere katıldım,sizin için fotoğrafladım ve video'ladım..Birde gidemediğim KAKAVA ŞENLİĞİ'nin fotoğraf sergisini fotoğrafladım :)


Ben aslında güne şehir merkezi'nde alışveriş turu ve ULUS PAZAR'ı ziyareti ile başladım..yalnız pazar'da fotoğraf çekmeyi unuttum..birbirinden hoş ve uygun fiyatlı harika şeyler vardı çünkü..bende aldıklarmı belki daha sonra paylaşırım,yada belki hediye etkinliğime eklerim :)


İlk fotoğraflar şehir merkezi ve KAKAVA ŞENLİĞİ FOTOĞRAF SERGİ'sinin genel görünümünden..





İkinci fotoğraflar KAKAVA ŞENLİĞİ FOTOĞRAF SERGİ'sinden..

Bu fotoğrafları ben çekmedim..genelde fotoğrafların yanında fotoğrafları çeken isimler yer alıyor belirtmek isterim..benimkiler fotoğraftan fotoğraf şeklinde :)



Pazar'ı gezdikten sonra saat 19:30'da konser etkinliği olacağını öğrendik..bu arada annemle biraz daha mağazaları gezip,yemek yedik..sonrasında konser alanı'na gittik..ilk olarak EDİRNE HALK MÜZİĞİ KOROSU'nun konserini izledik..yaklaşık 1 saat kadar sürdü..


-


Hayata bakış açıları ile beni kendilerine hayran eden roman minikler..

-

TÜRK HALK MÜZİĞİ konserinden sonra birde ses yarışması yapıldı..EDİRNE'de gayet hoş sesler varmış bu arada :) 

son fotoğraflar dönüş yolundan ve ses yarışmasından..




etrafı izleyerek çok eğlenmiş bir şekilde evimize döndük..sanırım bugün 7 saat kadar dışarıdaydık :)

aslında birsürü video'da çektim ama eklenmiyor maalesef bu video eklemenin püfünü bilen varsa paylaşırsa sevinirim..

şimdilik EDİRNE'den aktaracaklarım bu kadar,umarım okurken sizde eğlenirsiniz..

Sevgiler..






5 yorum:

  1. bu tarz etkinliklerde olmasa, stres bizleri yeyipy bitirecek. Bayağı eğlenceli bir şenlikmiş fotoğraflar çok renkli

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel civil civil bir festival. Konserler, sokaktakiler fotograf sergisi...Hersey cok guzel gozukuyor.

    YanıtlaSil
  3. Dür-i Yekta : evet iyii etkinlikler var :) çok eğlenceli idi gerçekten..

    Didem : asıl kısmını izleyemedim bide ona gidebilseydim daha harika fotoğraflarla dönerdim..

    YanıtlaSil
  4. edirneye gitmeyeli kaç sene olmuş ya.. iyi oldu bu ;)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)