Taç Süsleme 2

Dünki postumda taç süsleme yapacağım demiştim,e yaptım :) yığdım bütün malzemeleri önüme hangisini kullansam,nasıl yapsam,şöyle deniyim falan derken bi baktım bitmiş bile..yalnız bu şekilde süslediğim ilk tac'ım bu..daha önce sevgililer günü için amatörce bişi yapmıştım burda tık tık..


Bu taç'da amatör+ :) daha amatör'üm ama çok hoşuma gitti bu süsleme..bir de aynı malzemelerle toka süslemiştim henüz bitmedi..bittiğinde paylaşacak kadar beğenirsem paylaşırım onuda :) belki bu akşam farklı bi dizayn denerim bilmyiorum :) Taç Süsleme Sanatçı'sı olurum belki ileride :D


Fotoğraflar'da kendim mankenlik yapmak zorunda kaldığımda takılıncaki duruşunu tam olarak yansıtamadım sanırım :( yani ben öyle düşünüyorum :)


                         Evett gelelim süslü tacımıza..biraz vintage gibi oldu ne dersiniz ?


-

öncelikle düğme ile fiyonk yaptığım kahverengi fisto ile tac'ı sardım..sonra üzerine kurdele ile aynı işlemi uyguladım..aslında fisto'yu yarısından keserek yapsaydım bazı yerlerde tombişlikler oluşmazdı diye düşünüyorum :)

sonrasında krem rengi ve aldığım günden beri vurulduğum fisto'dan 3 kat şeklinde kurdele'ye benzer bir şekil oluşturup diktim..sıcak silikon tabancası ile yapıştırdım..

son olarak düğme'nin alt kısmından tac'a sardığım kurdeleden geçirdim..dikmedim yada yapıştırmadım ufak bir düğüm attım diyelim..opsiyonel olarak düşündüm..gerektiğinde çıkarılabilsin diye :)

-
mekan konusunda bi ara evinmizin önündeki koca ağacı'da kullandım gördüğünüz üzre..ama fotoğraflar biraz acele belirtmek isterim :)

-

ve taç'ımızın takılmış halide budur..

nasıl sizce?

şu olsa yada olmasa daha iyi olurdu dediğiniz bir yer varmı?

hediye olarak verilebilirmi?

size hediye gelse beğenir,kullanırmıydınız?

epey soru sordum ama kimsenin fikrini alamadığımdan meraktayım..akşam annem ve eşim beğendi ama,ev dışından bir yorum lazım bana  :)

yorumlarınızı heyecanla bekliyorum..

sevgiler..


8 yorum:

  1. Bence gayte başarılı bir çalışma olmuş:)) eline sağlık canımm..

    YanıtlaSil
  2. dokuztepe'cim teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  3. bir profesyonel kendini amatörden belli eder ..
    gelecek vaadediyorsun ;)

    YanıtlaSil
  4. syhn : teşekkür ederim..inşallah utandırmam seni :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin olmuşlar, ellerine sağlık arkadaşım.....

    YanıtlaSil
  6. içimizdeki karnaval:ben teşekkür ederim,beğenilmesinden çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  7. cnm çok güzel olmuş ellerine sağlık,devamı gelir kesin :)))

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim canım..evet bikaç deneme daha yapacağım yakın zamanda..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)