Kitap Alışverişi

Bugün benim kitap günü'm..Kitap'ında günü olurmu demeyin,yani haftasonu siparişini verdiğim,gelmelerini sabırsızlıkla beklediğim kitaplarımın ve sevgili Kitap Kurduyum Ben 'in blogundan kazandığım 5 ciltlik Osmanlı İmparatorluğu Tarihi'nin elime ulaştığı gün..


E bu kadar çok kitap bir arada olunca,oluyor size kitap günü :)


Bunlar benim aldıklarım..İdefix.com'dan..Hatta biri çocuk kitabı ama ne önemi var içimdeki çocuk okur,sonra gerçek çocuklara hediye eder..(bknz:4 yeğen)


Kırmızı küçük olan ise içinde kitap'lardan alıntılar bulunan not defteri 3,5 tl idi..Onu aldım Olmayan Kelimeler hediye oldu hatta :)








Bu da 5 ciltlik Osmanlı İmparatorluğu Tarihi..

Benim gibi bir tarih sever için bulunmaz bir hediye..



Biraz bükülmüş,hatta alt ortadakinin kapağının bir kısmının kopmuş olmasının ne önemi var :)

Beni öyle mutlu ettiki..

Bu 5 ciltlik ansiklopedi Kitap Kurduyum Ben'in blogundan..Her hafta biribirinden güzel kitaplar hediye ediyor..Şansınızı deneyin derim :)

Daha alınacak kitaplarım var sepetimde ama önerilerinizede açığım...Hiç boş kalmasın istiyorum o sepet :)

Ayrıca kitap'larım için ayrı bir blog açtım,bu güzelliklerden birini okur okumaz yorumlarımı paylaşacağım..

Sizleride beklerim..

Sevgiler..

10 yorum:

  1. hayranim kitap okuyanlara.evlenmeden once bazen ise giderken kitabi yarilardim.hatta bitirdigim olurdu.tabi ise gidis ve gelis otobusle 1.5x2 saat olunca.ama simdi maalesef okuyamiyorum. basucumda hemen hemen 7 aydir duran bir kitabim var.sana iyi okumalar hayatim.benim icin de oku olurmu:)

    YanıtlaSil
  2. idefix'ten aldığın kitapları çok merak ettim isimleri hoşuma gitti merakla yorumlarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Osmanlı Tarihi bayılırım hem de nasıl ama anlatım şekli çok önemli beni esnetmemeli akıcı olmalı umarım öyledir seninkiler.Eleştirilerini bekliyorum merakla.
    Keyifli okumalar canım:)

    YanıtlaSil
  4. u.aydın : bende uzun süredir okuyamıyordum bu durumu yok etmek için aldım biraz :) teşekkürler..tabikide..sevgiler..

    blogdayaparımkariyerde : çok severek aldım en kısa zamanda inşallah paylaşacağım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. wooow demek kitapkurdunun talihlisi sensin süpermiş:) bu arada diğer kitapları da okuyunca paylaşırsın dimi;)

    YanıtlaSil
  6. Kitaplarınızı güzel kış akşamlarında keyifle okuyun. Birbirinden güzel kitaplar...

    YanıtlaSil
  7. Gül/iin'cim bu kadar kitabı okumakta sana başarılar canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. herbirenk : teşekkürler..mutlaka :)

    seminin mutlu elleri : teşekkür ederim sevgiler..

    otuzundan sonra : teşekkürler..sevgiler bendende..

    YanıtlaSil
  9. Oku yavrum oku :) hayırlı olsun kitapların :)

    YanıtlaSil
  10. ülkü : teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)