Kuş'lu Ahşap Pano..

Bu pano'yu geçen hafta kursumuza gelen malzemeci'den aldım..Görür görmez pek bi sevdim kendisini..Bir fikir fırtınası yarattı beynimde..


Esasında amacım beyaz'a boyayıp çiçekleri renklendirmek ve sonrasında mumla eskitme yapmaktı..İç kısım bi hayli yordu beni,detaylı boyamak gerekiyordu..Beyaz boyadım olmadı,somon boyadım o da olmadı..E artık bişi olsun dedim böyle birşey çıktı ortaya..









Hatta ilk fotoğrafta yan çıkmış,kaydederken hata yaptım sanırım..Ama diğer fotoğraflar fikir veriyordur yeterince sanırım :)


Bu arada 3 pano daha var boyadığım ama fotoğraflanmadılar henüz,çünkü annemdeler :)


Belki bu hafta aynısının saat'li olanını alırım bilemiyorum..


He bide unutmadan söyliyeyim dallar üzerindeki mor lekeler bizzat kendimce yapılmıştır,yoksa boyamamaktan falan kaynaklanan bir durum yok :)


Boyandı,mumla eskitme yapıldı,bulaşık teli ile eski görüntüsü pekiştirildi..Yalnız o zımparalama ve eskitme sesi benim tüylerimi diken diken ettiğinden anca bu kadar oldu :)


Belki hediye olur birine kimbilir..


Sanırım siz bu post'u okurken ben kursta başka başka güzellikler yapıyor olacağım :)


Sevgiler..

11 yorum:

  1. süper ellerine sağlık baharı anımsatıyor kuşlar :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel,rengarenk.Ellerine sağlık.Bol üretimli günler... :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim,ne güzel bir çalışmaymış...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım...
    Bu arada bloğunda yayımladıkalrın hep çift görünüyor ve sayfan çok ağır ilerliyor tatlım...Bir kontrol et istersen...

    YanıtlaSil
  5. yeşil : teşekkürler..evet bende öyle olsun istedim :)

    pembe blogum : teşekkürler..

    hobi nehrinde seyahat :teşekkürler..gerçekten öyle geçiyor benimkiler :)

    baykuş gözüyle : teşekkürler..sevindim beğenilmesine..

    samasın aydınlığı : canım bence bağlantı ve explorerdan kaynaklanıyor,çoğu kişide bir sorun yok çünkü..chrome'dan denesene bi..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım... çok hoş olmuş...
    yeni çalışmalarını heyecanla bekliyorum:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. cıvıl cıvıl çok oş olmuş cnm emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Kışa girdiğimiz bu günlerde baharın sıcaklığını hissettim çok hoş olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. okuyan : sağol canım..en kısa sürede geliyor onlarda..

    fikir projeleri : teşekkür ederim..

    ikiz annesi : evet baharda lazım arada ruhlara dimi ama :)

    YanıtlaSil
  10. Gülinciğim ben Firefox kullanıyorum ama chor.var .farketmiyor .Sayfandaki post sayın fazla olduğu için ve çoğu zaman aynı postu iki kez gösterdiği için sıkıntılı oluyor.Ben açıyorum sayfanı ve bekliyorum ,sonrasında tekrardan dönüyorum öyle bakıyorum postlarına...

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)