Ben Bugün#27

Ben Bugün..

İstanbul gibi'ydim biraz..

Bi yanım yağmurlu,bi yanım karışık,bi yanım oldukça sıkkın..


Aklımda birsürü şey var ama uygulamaya geçemedim daha..


Mesela diyorum blogtan bir hediye etkinliği düzenlesem,hem yeni yıl için hemde doğumgünüm için..

Daha çok hobi çalışması yapsam,kitap'lar satın alsam,gezsem-görsem-keşfetsem..

Daha çok yazsam bloga,hatta buluşsak yakınlarda..

İlk nerden başlasam bilemiyorum..

Ama sanırım daha çok yazıyor olacağım..Birbirinden güzel bebek ürünleri buldum,satın aldıkça paylaşmak niyetindeyim mesela..

İstanbul Baby Show'a gitme planım var bu arada..

Bir de aynı zamanlarda doktor randevumuz..

Yarında sanırım bol eğlenceli bir doğumgününe konuğum..

Sırasıyla paylaşacağım nasipse :)

Herkese musmutlu hafta sonları diliyorum,kısaca böyleyim bugün..

Sevgiler..

* Bir de bugün Hürriyet Bumerang'tan İ-Pod Shuffle kazandım,çok mutluyum..Hatta günümü güzelleştiren,beni bu yazıyı yazmaya iten sebepde bu güzel haber oldu :)

Foto: Weit

2 yorum:

  1. Güle güle kullan sekerım tebrıkler;) bu yazı ve resımde pek cıcı olmuş;)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)