Od- İSKENDER PALA


İskender Pala
Kapı Yayınları

Uzun zaman sonra kitap'lara tekrar geri dönebildim sonunda :) Ve açılışı bir İskender Pala kitabı ile yapmak istedim.Yunus Emre'yi daha yakından tanımak isteyenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap bence..Hikaye ve anlatım öyle sürükleyici ki okuyamam dediğim halde 2 günde bitirdim.O 2 günde tadını çıkararak okumak istememden kaynaklı :)

Henüz cd'yi dinleme fırsatım olmadı ama eminimki o da kitap gibi harika'dır..İskender Pala okumayı sevenler hemen edinsin derim..

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Gulincim..esimin okudugu kitap bu ..ama kendisine agir geldigini soylemisti kitap hakkinda dusuncelerini sordugumda..bende okumayi cok isterim ama biliyorsun kuzum benim zamanim az degil var ama baska seyler oncelik bekliyor..
    Sevgiler bitanem,iyisin hersey yolunda degil mi?..
    Yorumla gecersen sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim canım ama bilemedim :) şimdilik iyiyiz,bikaç güne paylaşacağım haberleri sevgiler :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)