Bebeğim Geliyor Gebelik Eğitimi-1

Cumartesi günü Sevgili Doula Esra ile buluşmamızın hemen akabinde,Soran Anne'nin blogundan kazanmış olduğum Esra Ertuğrul ile Bebeğim Geliyor Gebelik Eğitimi'ne katıldım.


Blogunu severek takip ettiğim Sevgili Esra Ertuğrul'un bu eğitimine katılmayı (özellikle eşli ve uzun süreli olduğu için) çok istiyordum,ama fırsat bulamamıştım,şanslı isim olunca katılmamayı düşünmedim tabii..


Doula eğitimimiz sonrası,Sevgili ile yollara düşüp,eğitim yapılacağı Mini Aktivite aktivite merkezine ulaştık,bir kaç dakika geç kaldığımız için hemen kendimizi tanıtıp eğitime dahil olduk.İlk eğitim konumuz doğum'du.Doğum'a dair detayları,slayt gösterisi eşliğinde keşfettik.Esra Hanım'ın kişisel tecrübelerinden ve Çiğdem Hanım'ın egzersiz önerilerinden,nefes alıştırmalarından faydalandık.2 saat boyunca keyifli ve sohbet havasında geçen bir eğitim yaşadık.

Eğitim esnasında Sevgili Esra bizimle ayrıca Doğum Planı'na dair detayları paylaştı ve bizim için çeviri yapıp hazırlamış olduğu planları iletti,bu dosya'yı çokca yararlı buldum,bunun için tekrar kendisine teşekkür ederim.Ve güzel hediyesi için Johnson Baby'e..



Bu haftasonu ise eğitimimizin konusu Anne sütü ve Emzirme olacak..Bakalım birlikte neler keşfedeceğiz..

Eğitime dair detayları Esra Ertuğrul'un blogundan keşfetmek isterseniz tık tık..

Arıca Soran Anne'nin blogunda harika hediyeler var yine,göz atın derim..






1 yorum:

1 yorum 1 mutluluk :)