Bebeğim Geliyor-Gebelik Eğitimi 2-3

İlk'inden burada bahsettiğim Gebelik Eğitimi'nin 2 ve 3. bölümleri ile karşınızdayım efendim..Her ne kadar ayrı ayrı yazmak istesemde mümkün olmadığından en iyisi ikisinden birlikte bahsedeyim diye düşündüm :)





2.hafta eğitim'izin konusu Anne Sütü ve Emzirme idi.Sevgili Esra Ertuğrul'un anlatımıyla yine slaytlar ve oyuncak bebek üzerinde yapılan uygulamalar eşliğinde güzel bilgiler edindik,özellikle emzirme olayının dışında kalan baba'lar için çokca yararlı oldu diye düşünüyorum,zira anne ve bebek arasındaki o özel bağ'ın onlar tarafından daha iyi idrak edilebilmesi için bilgilenmeleri şart..Soru-cevap şeklinde ilerleyen eğitimimiz sonrası edindiğimiz bilgileri unutmamak adına,bizlerle paylaşılan Emzirme Rehberi'ninde her daim elimizin altında olması güzel bir jest oldu,ayrıca ufak hediyeleri ile günümüzü güzelleştiren firmalarıda unutmamak gerek :)


3.hafta eğitim konumuz ise Doğum Sonrası Bebek ve Lohusalık oldu.Ne yalan söyliyeyim gittiğim eğitimler içinde en çok keyif aldığım bu eğitim oldu.Özellikle bebek nasıl yıkanır?kısmında babaların deneyimlerini görmek çok eğlenceli idi.Ayrıca bebekli ilk günlerden bahsettik,nasıl masaj yapılmalı?kısmında uygulamalı olarak masaj yaptık..Bir de yakında yayın hayatına başlayacak Ailemizle.tv'nin videolarından birinde şimdiden yer ettik :) Yine küçük hediyelerimizi alıp,teşekkürlerimizi sunduk ve yola koyulduk :)

Hastahane'de daha önce gittiğim eğitimi bu eğitimler ile detaylandırmış,aklımdaki bir sürü soruyada cevap bulmuş oldum.Ayrıca bebeğim,ben ve babası olarak güzel bir deneyim yaşadık,fırsatı olanların mutlaka babalar ile böyle bir eğitime gitmelerini öneririm,hamileliğe ve bebeğe dair fikirleri oldukça değişiyor çünkü :)

Eğitimimizin 4.oturumu bebişler doğduktan yaklaşık 2 ay sonra olacak..Orada da Bebekli Hayat'a adapte olma sürecimizden bahsedeceğiz bir sohbet ortamında ve yanımızda pedagog'umuzda olacak..

Şimdiden o günü iple çekiyorum desem yeri :)

Sevgiler..


2 yorum:

  1. böylesi bilinçli bir süreçte yaşamak hamileliği çok güzel .her şey gönlünüzce olsun ama en önemlisi bebek ve sen sağlıklı olun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..umarım öyle olur..sevgiler..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)