Bir Doula Buluşması 2..



Daha önce burada bahsettiğim ilk doula buluşmamın,ikincisini gerçekleştirdik bu haftasonu..Esra,bu kez beni kendi evimde,kendi ortamımda ziyarete geldi.Hatta,sevgili Sevgili'de evde olduğu için çokca mutlu olduğum,birlikte bebeğimizi keşfetmek adına güzel bilgiler edindiğimiz birgün oldu.(ki Sevgili ile eski işyerlerinden tanışıyorlarmış meğerse :) )


Önce sohbetimizi edip sonrasında tüm perdeleri kapatarak sakin ve sessiz bir ortam yarattık..Nefes farkındalığı ezgersizleri yaptık,bana ve Sevgili'ye sorduğu sorular ile Esra doğum hakkındaki fikirlerimizi öğrendirdi,bizi yönlendirdi.Ayrıca buz ile yaptığımız çalışma en ilginç bulduğum,en sevdiğim o oldu.Oda'da rahatlatıcı yağ kokusu ve müzikler,süper bir sırt ve ayak masajıda cabası oldu.


Özellikle bu buluşmada Sevgili'nin yanımda olması,bir erkek olarak çok fazla dahil olamadığı doğum ve bebek süreci hakkında bilgi edinmesini,süreci ve bebeği benimsemesini sağladıki en mutlu olduğum esasında bu'ydu.

Günün sonunda kendimi çok rahatlamış,doğuma epey hazırlıklı hissettim.Pamuk gibi'ydim o gün boyunca desem yeri :) Bir de Esra'nın getirmiş olduğu İçgüdüsel Doğum kitabı sanırım dahada hazırlıklı olmamı sağlayacak,yaşattığı bu güzel gün'ün dışında kitap için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum kendisine..

3.buluşmamız muhtemelen hastahane'de ve doktor'umla birlikte gerçekleştireceğimiz bir sohbet olacak..Fırsatı olan herkese bir doula edinmesini mutlaka öneririm..

Bu buluşma sonrası bir de Sevgili Soran Anne'nin blogundan kazanmış olduğum Esra Ertuğrul ile Bebeğim Geliyor Gebelik Eğitimi'ne katıldım,o da bir sonraki post'ta :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)