Bebek Alışverişi # 4..Halı,Tül ve Sticker..

Bir önceki  post'ta kısaca bahsetmiştim ama genel anlamda halı'mız çokca beğenildiği için onu ayrıca yazmak istedim.




Halı'mız Confetti marka,halamız tarafından hediye olarak alındı,Unnado.com'dan..Biz çok sevdik,benzerini edinmek isteyenler olabilir diye tekrar yazalım dedik :)


Sticker'imiz Artikel marka..Bauhaus'tan..Özellikle pastel boya ile elle çizilmiş gibi gözükmesini çokca sevdik,genelde ziyarete gelen herkes duvara yeğenlerim tarafından çizilmiş olduğunu düşünüyorlar :)



Tül'ü tam gösteren fotoğraf çekmemişim ama onlarda Bauhaus'tan,babamızın seçimi..Ben olsam daha sade bişi seçerdim fakat bebek odası tül'ü seçeneği yok pek,yada ben denk gelmedim bilmiyorum..Ama bebek odası hazırlama konusunda daha çok,daha farklı seçenekler olmalı diye düşünüyorum :)

Sevgiler..



14 yorum:

  1. herşey çok güzel güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  2. Gülin'cim, ne kadar güzel bir oda hazırlamışsınız, çok tatlı olmuş, çok beğendim :) güle güle mutlulukla sağlıkla hep sizinle birlikte büyüsün inş. yavrunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim nisacım,inşallah diyorum..sevgiler..

      Sil
  3. ben onun halısını severım sevımlı sey allahım naısl damutlu mutlu yuvarlanacak ınsallah

    YanıtlaSil
  4. ay bayıldım o halıya:)odanız çomçok güzel olmuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuş maşallah

    YanıtlaSil
  6. Halı çok güzelmiş, mobilya seçimi ve tüllerde güzel olmuş .Anne oğul güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz temasından uzaklar biraz ama :) teşekkürler..

      Sil
  7. Çok güzel olmuş maaşallah odanıza.Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)