Mutluluk..

12 yorum:

  1. hayırlı olsun cnm. Allah analı babalı büyütsün inş.

    YanıtlaSil
  2. gözün aydın gülincim... çok sevindim...
    Allah anneli babalı büyütsün... sağlıklı, mutlu, upuzun bir ömrü olsun...

    YanıtlaSil
  3. Gözün aydın canım ,allah analı babalı büyümeyi nasip eder inşallah.Adıyla çok yaşasın miniğin...

    YanıtlaSil
  4. Anne oğul kavuştunuz demek:)) ne mutlu sana Gülincim . Ömer Deniz analı babalı büyüsün mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Gülincim bebeğin durdu durdu benimle aynı gün doğdu :D Allah onu nazarlardan korusun,analı babalı büyütmeyi nasip etsin.Gözün aydın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öylemi çok sevindim..teşekkür ederim..darısı başına :)

      Sil
  6. Gülincimmmmm hayırlı uğurlu olsun, tebrik ederim tatlım.. rabbim yavrunu size, sizi de ona bağışlasın inşallah.. bu duyguyu tazece tatmış birisi olarak nasıl heyecanlandım anlatamam..İnşallah herşey yolunda olmuştur, ilk günlerin şokunu atlattıktan sonra ayrıntıları bekliyorum canım.. Öpüyorum Seni ve miniği.. Kokla onu benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım inşallah..senin için yazdım canım uzun uzun :) bizde sizi öpüyoruz..sevgiler..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)