Avon'a Teşekkür 1

AVON daha önce severek temsilciğini yaptığım ve düzenli olarak bültenlerini takip ettiğim bir firma..genel anlamda ürünleri ve indirim olanakları çok iyi..hatta yeniden temsilci olmayı düşünüyorum ama bakalım..neyse konumuz benim fikirlerim değildi :)


AVON'dan Melis Hanım benimle iletişime geçerek adres bilgilerimi güncellememi istedi ve ufak bir hediyeleri olacağını belirtti..adresi kendilerine ilettikten 2 gün sonra elime harika bir paket ulaştı,beni bulana kadar biraz macera yaşasa da :)


paket içeriğinde nelermi vardı :) görsellerden anlaşılıyor ama yinede açıklıyayım ben :)


 yaşıma özel +25 anew ürünleri,14 günlük bir program şeklinde uygulanıyormuş kendileri,birde yanılmıyorsam sıkılaştırıcı serum..bir adet'de tanıtım cd'si ve kitapçığı..








-

ben aslında daha farklı bir paket yada ürün gelir diye bekliyordum..ama bu güzel seti görünce çok çok sevindim..

AVON'a ve Melis Hanım'a teşekkürlerimi sunuyorum..en kısa sürede deneyip,deneyimlerimi sizlerle paylaşmak niyetindeyim..

sevgiler..

2 yorum:

  1. güzel hediyeler.bende 11 yıldır temsilciyim ama hiç böyle hediye gönderilmedi .şaşırdım doğrusu .bilirsiniz tester ve katologları bile para ile alıyoruz..nagice

    YanıtlaSil
  2. nagice : bunları gönderenler reklam işlerine bakanlar..direkt avon değil snaırım..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)