Çikolata Sepeti Hediyesi

Çikolata ile ilgili 2 post üst üste geliyor biraz ama olsun :) Yılbaşı üzeri yapılan etkinliklerden birinde sevgili Pembesinti'nin blogundan 50 tl'lik Çikolata Sepeti hediye çeki kazanmış idim..


Esasında anneme hediye olmasını istiyordum ama,kargo ödemesi kısmında sorun olduğu için(ki bu konuda defalarca yazdım,ama herhangi bir geri dönüş olmadı)biraz geç oldu bana ulaşması..


Sorunuda buradan yazayım,belki yetkililer'den falan okuyan olur..Şöyleki : Çikolatasepeti sitesi kredi kartı ile ödeme kabul ediyor,ve kargo ücretinide bu ödeme içinde alıyor,ama keşke en azından kargo ücretini kapıda ödeme gibi bir imkan olsa..50'tlik hediye çekim hesabıma tanımlandı ve ben yaklaşık 4 gün boyunca kredi kartı aradım durdum,4,5 tl için..en sonunda bir arkadaşımın hesabından havale yaptık,o da 6,5 tl'ye geldi..Önemli olan bu para'yı ödemiş olmam değil ama madem birşey yapıldı,daha mağdur edilmeden yapılsa..Belki ben kredi kartı kullanmıyorum..








Neyse..kısa bir serzenişte bulunduktan sonra,gelelim çikolata'ma..Anneme hediye olsun istediğimden kutulu bir ürün seçmiştim,ama madem onun doğumgünü geçti e o zaman bana hediye olsun,eve gelen konuklarıma ikram ederim dimi ama :)





Almazmısınız :)

Bende henüz tadına bakmadım ama :)

Sevgili Pembesinti ve ÇikolataSepeti'ne teşekkürler..(her ne kadar sorun yaşanmışda olsa,hoş bir doğumgünü hediyesi oldu bana)

Sevgiler..

9 yorum:

  1. enfes görünüyor.tebrik ederim.yaşadığınız sıkıntılara üzüldüm ve kesinlikle haklısınız ama sonuç tatlıya bağlanmış:9afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  2. Şewkilli çikolatalar çok cezbedici ama ben ender görülen çikolatayı pek aramayan kişilerdenim:))

    Afiyetler olsun sana...

    YanıtlaSil
  3. ben bir tane kalplerden alıyorum, canım çok teşekkür ederim, :)) afiyet olsun

    YanıtlaSil
  4. Afiyet bal şeker olsun :( uzaktan seyretmek biraz kötü nerde çikolatalarrrr hemen bir tane yemem lazımmmmm :)

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun ama çikolatalar nefis gözüküyorrr

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)