Sakarya Notları 2

İlk günü anlattığım bu post'tan sonra..hep birlikte diğer kuzen'in evine doğru yola koyulduk..onu da evden alıp meşhur Çark Caddesi'nde biraz gezip,sonrasında tekrar ayrılarak biraz gezip..önce Çark Mesire ve Lunapark'a,sonra yine Kentpark'a gittik..

Yine bol bol fotoğraf çekip,akşam yemeği için evin yolunu tuttuk..Bu arada sayımız arttıkça arttı..Ben Taraklı'ya gitmenin yollarını araştırdım ama kalabalık olunca vazgeçtim,en kısa sürede hatta bayram'dan önce gidip gezmeye karar verdim..

Bu arada yine bir de yakın çevredeki aile dostlarımızı ziyaret ettik..evlerine ve Sakarya'daki bir çok evin büyüklüğüne,doğayla iç içe oluşuna,güzelliklerine hayran kaldık..

Akşam olunca hep birlikte tekrar Kentpark'a gittik :) daha sonradan gelenlerimizde görsün diye..buarada ben uçan balon'larla aşk yaşadım..çocuk gibi koluma bağladım,sonra elimden kaçırdım..epeyce eğlendik..

Ertesi gün mükellef bir kahvaltı yapıp,arabaya sığmayanlar olarak biz tekrar tren'in yolunu tuttuk..önce öneri olarak bana söylenen mekan isimleri olan Last Point ve Rastaban'ı gördük tesadüfen'de olsa sonra Islama Köfte'cinin yolunu tuttuk..Yemeğimizi yedik,biraz daha Çark Cadde'sini gezip,tren'e bindik..

Bu arada Last Point,Rastaban,Orman Park ve Taraklı bir dahaki Sakarya seferinde ziyaret edilecek..zaman kısıtlaması olunca böyle oldu..esasında pek bişey yapamasakda çokca eğlendim..hatta o kadar iyi ağırlandım ki her haftasonu gidesim var :)

Şimdi fotoğraflar..

Meşhur Çark ve Hikayesi,balon'lar ve ıslama köfte..

Aslında daha epeyce fotoğraf var ama çokca kişisel fotoğraf'a boğmak istemedim sizleri..bu paylaştıklarımı beğenirsiniz umarım..

Ufakda bir serzeniş'te bulunayım hadi..
Islama Köfte'si ile meşhur bir şehrin neden en merkezi caddesinde bir tane bile bu tarz bir dükkan bulunmaz bir de neden uçan baloncu'lar çocukların çokca bulunduğu yerlerde satış yapmaz anlayamadım..zor oluyor şehir merkezinde herkesler bakarken satın alması..böyle koca koca insan olsakda alamazmıyız,sevemeyiz balonları :)

İmkanınız varsa gidip gezmenizi öneririm,tren'le biraz uzun sürüyor ama geze geze harika manzaralar eşliğinde pek anlaşılmıyor bile..

Ki Sakarya'ya kadar arada bir sürü gezilip görülecek yerler var..Maşukiye,Sapanca,Kırkpınar..

İyisimi İzmit'ten başlayıp Sakarya'ya kadar bir gezi programı yapın,yapalım en kısa zamanda :)