Seramik Kediler..

Bu hafta aslında kurs'ta ahşap boyama yapıp,hamur'la kabartacaktım ama aldığım hamuru farklı bir çalışma için kullanıp ve kendi hamur'umu yapmak için aramadığım market kalmamasına rağmen Bizim yada Piyale marka nişasta'yı bulamayınca annem'in salonu için aldığı objeleri boyadım..(ne uzun cümle kurmuşum :) )


Renkleri ve objeleri annem kendisi seçmiş..salon'una uygun olsun diye :)  ben bunları aldım ama boyamayı sevmiyorum deyince hemen kaptım tabi..(hatta daha boyanacaklar var onlarıda bugün'den itibaren yavaş yavaş boyıyacağım)


İşte bu haftaki marifetlerim :)









                                                        İşte böyleler :) Nasıllar sizce ?


                                  Yalnız henüz verniklenmediklerini belirtmek isterim..


                                    Ben şimdi diğer objelerimi boyamaya gidiyorum :)


                                                                             Sevgiler..

23 yorum:

  1. kediciklere bayılım seramikmi bunlar, polyestermi?

    YanıtlaSil
  2. filiz : teşekkürler..polyester diye biliyorum ama bazıları seramikte diyor :)

    YanıtlaSil
  3. annen çok zevkli objeler almış... senin elin değince de çok güzel bir hal almış:)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. okuyan : sağol canım..daha boyanacaklar var :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller gülüm emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ülkücüm teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  7. Bi el atmışsın, bronz biblolara dönüşmüşler :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. banu abla : evet öyle oldular..çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Canım arkadaşım; istersen bu yorumu yayınlama: Ayşenin kozasında gördüm yorumunu burkuldum ve utandım kendi adıma.. ben durup durup şikayetlenme haline girerken.. neyse

    Bunu görmemin bir sebebi varmış gibi hissettim: az önce bir kişi de bu knuya değinmiş ve dua edin demiş..

    Cuma günü, ikindi vakti mübarek saatler ve Hicri yılbaşı.. dualar çok makbul inşalalah.. Senin için de dua ediyorum..

    Ve haddimi aştıysam affet: az önce kendiliğindenönüme aktı bu bilgi.. muharremm ayının 10.günü 10 peygamberin 10 sıkıntısından kurtulduğu günmüş.. yani bana öyle bir his geldi ki bizim de sıkıntılarımız için çok mühim bir zaman. Dua edersek olur inşalalah..


    Gene diyorum haddimi aştıysam afet nolur

    YanıtlaSil
  10. objeler çok güzelmiş el atınca süper olmuş. marifetli el değmiş belli:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. deli anne :müsadenle onayladım bu güzel yorumu..çok teşekkür ederim..mail gönderdim sana.s.evgiler..

    asortik :teşekkürler sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Yürü be delişim kim tutar seni :) biraz önce ayşenin kozasının linkini güline ben verdim ve okudu yorumda yazdım hatta dedi ve döndüm ona dua dedim dua biliyorum dedi :) ben biliyorum ki gülinimde en kısa sürede hayırlısı ile yaşayacak bu duyguyu öyle hissediyorum gelişmelerinin her anından haberdarım sürekli dualarımda birleşsin dualarımız inşaallah :) ben böyle sırıta sırıta yazarım hep herkes gülsün kasvet dağılsın diye :) her darda el ele verelim :)

    YanıtlaSil
  13. Eline emeğine sağlık canım çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  14. ülkü : sağol canım..sayende güzel şeyler oldu bugün..

    ikiz annesi : teşekkürler..sağol cnaım..

    YanıtlaSil
  15. Kedileri çok sevdim. Bakışları, renkleri...

    YanıtlaSil
  16. maşallah sana diye başlıyorum cümleme.. enerjine, becerine hayran bırakıyorsun beni.. bir gün ben de senin kadar çok yönlü becerikli olabilr miyim? ayrıca sen yaparsın da güzel olmaz mı? çok şekerler.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş Gülinciğim , ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. facede grupta görüp geldim. Çok güzel olmuşlar.
    Şu hamurun tarifini de paylaşacak mısın?
    Ben Derya Baykalda Gül Özdoğanın gösterdiği hamuru arıyorum da

    YanıtlaSil
  19. semi : daha çok boyıyacağım sanırım onlardan :)

    dilekçe : teşekkür ederim canım..ben becerikli değilim cesaretli bi amatörüm sadece :) öperim canım..

    samasın aydınlığı : teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  20. nalan : teşekkürler..nişasta bulamadığım için yapamadık o yüzden paylaşmaıyorum tarifini alamadım çünkü hocadan..bende bakayım o tarife bari..

    YanıtlaSil
  21. O hamur ;yuğurulduktan sonra torbaya konup kaynatyan suya atılarak bir iki dakika pişirilmiş. Bebek başı yapımında kullanılmış bu yüzden merak ediyorum. Bulursan haberim olsun lütfen,deneyelim.

    YanıtlaSil
  22. süper olmuşlar, ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  23. nalan : bizimki sanırım onun gibi olmayacak ama yinede yazarım tarifi..

    bydg : sağol canım..sevgiler..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)