Hamur Kabartmalı Ahşap Pano

Bu pano'ları yapalı oldu biraz,ha payşatım ha paylaşıcam derken bu güne gelmişim..Aldığım malzemeler tamamen spontane olarak birbiriyle buluşup,görsellerdeki hallerine geldiler..




Hamur kabartması yapmak için DO&DRY LİGHT hamur aldım..Bu konuda çok fazla bilgim olmamasına rağmen gördüklerimden ve izlediklerimden aldığım şevkle bişeyler yaptım :)











Önce beyaz'a boyadım..O kururken peçeteyi kestim,sonrasında dekupaj tekniği ile yapıştırdım..Daha sonra hamur'u açıp peçete'deki ortanca deseni'ni yapıştırdım ve kretuar yardımıyla muntazam olarak kestim..Hamur'u yapıştıracağım yere yapıştırıcı sürüm ve yapıştırdım..

Beyaz hali pek hoşuma gitmedi..Ponpon fırça ile pembe boya yaptım,hocamın yardımıyla..kenarlarınada yine aynı şekilde mor uyguladım..Desen üzerinden boyutlu boya ile geçtim...Kenar kısım boş kaldığı için ''EVİMİ SEVİYORUM'' yazdım..Fena olmadı sanki..Ama keşke hamur'un gözüken kısımlarını mor'a değil,pembe'ye boysaymışım..

Bu arada esaında 2 tane'ler..yalnız diğerine yazdığım yazı pek güzel olmadığı için sevgili kocamcım yardımıyla kazdım ve boyadım,düzeltelim derken dahamı beter oldu ne :) yeniden revizyondan geçecek ama ne zaman bilmem :)
 Kenar kısma yazı olarak Ece Aymer'in blogunda gördüğüm ''ALLAH'IM SEN BU EVİ VE İÇİNDEKİLERİ TÜM KÖTÜLÜKLERDEN KORU'' yazmıştım..

Bu açıklamlar nedenmi ? Çünkü fotoğraf'larda alttan gözüken nedir diye düşünmeyiniz istedim :) En kısa sürede allanıp pullanacak o da :)

Bunlarda böyle..

Sevgiler..

15 yorum:

  1. bunlar çok güzel olmuş, hamura peçete yapıştırmayı hiç denemedim, nedense hiç cesaret edemiyorum :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. gülincim harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. filiz : zor bişey değil deneybilirsin bence :) teşekkürler canım..

    dürr-i yekta : teşekkürler canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canım,bloguma bıraktığın birbirinden güzel yorumların için sana çok teşekkür ederim,gerçekten acayip bir yoğunluk yaşıyorum malumun.cevap yazamıyorum yorumlara,nolur kusura bakma canım.kimyon tavsiyen için teşekkür ederim ayrıca:)çok öpüyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller... evine bereket ve mutluluk getirsinler:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. tarchin tesekkurler

    filiz kolay gelsin canim rica ederim

    okuyan tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Bence gayet güzel olmuş peçete o kadarda kolay değil mütevazilik yapma dekopajla daha güzellerinide yaparsın kenarlarıda iyi olmuş sanki gölge vermişsin gibi...

    YanıtlaSil
  8. meral abla : teşekkür ederim..inşallah öğreneceğim deneye deneye :) güzel yorumuna çok teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Aminnn evini korusun rabbim :) çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  10. Çooook beğendiiim :)
    Ben de böyle sizlerden öğreniyorum bu işleri de yapmaya çalışıyorum :)
    Şu pırıltılar değişiklik ve hoşluk olmuş, denemem gerekkkk :)
    Ellerine, zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Gül/İnn öncelikle bloğuma hoşgeldin. Ben de sana iade-i ziyarete geldim.Senin yaptıkların da pek hoşmuş ,şimdi geleyim sorunun yanıtına ;dekupaj kağıtlarını çoğunlukla Ece Aymer Atölye'den alıyorum ancak kasedekiler bir derginin hediyesiydi.

    YanıtlaSil
  12. colette : teşekkürler..hoşgeldin..ece aymer ankarada ben istanbulda sanırım sitesinden satın almak için bakmam gerek :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. çok şık olmuş ellerine sağlık desen seçimi harika

    YanıtlaSil
  14. ülkücüm sağol canım hepimizikini..

    banu abla : teşekkür ederim..seninkinide en kısa sürede görürüz inşallah :)

    gönül : teşekkür ederim..sevgiler..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)