Ben Bugün # 10

Ben bugün..








Uzun zamandır pek el emeği birşey paylaşmadığım için bol bol hayıflanıyorum kendime..(ama bazen öyle zor geliyorki,fotoğraflamak yada yapmak)


Kendimi çokca tembel,bi yandanda çok çalışkan hissediyorum..


Yapacak birçok şey var,ama olmayabilirde :) esasında bu tamamen benim görüş açımla ilgili dimi ama :)


Güzel bir oluşumun adımlarını atıyoruz..(bloglarla ilgili)


Bu arada bloguma güzel bir header yada tema bulmak için arayıştayım..


Bi de bu akşam Ajanda Dergi'den kazandığım tiyatro oyununu izlemeye gidiyorum..Dönüşte yorumlarımı paylaşacağım mutlaka..


Kısaca..


Mutluyuyum..Umutluyum..





Foto :Pinterest

8 yorum:

  1. hadi bakalım bekliyoruz o güzel haberlerinizi :) bu arada teman çok güzel, naçizane fikrimi paylaşayım dedim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayacım sağol canım..ben çabuk sıkılıyorum sanırım :)

      Sil
  2. merak ettim neymiş bloglarla ilgili olan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogger anneler grubu..yazacağım burada..

      Sil
  3. blogger anneleri çok iyi olmuş ben bloglardan ayrı kaldım bu ara sayfadan takip etmek daha kolay olacak:)

    YanıtlaSil
  4. Hep mutlu ol umudun hiç bitmesin canım :)

    YanıtlaSil
  5. bütün umutlar mutluluklar senin olsun sevgiler canım...

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)