Bu ara..





Bu ara blogumdan uzak kaldım biraz,ama bazen böyle aralarda vermekmi gerek acaba?


Esasında yazacak konu çok,ama elim hiç gitmedi klavye'nin tuşlarına..


Mesela kitap okuyamıyorum nedense..


Pekde bişi yapmak istemiyor canım..


Sadece blogda revizyona gidiyorum,daha sade daha beni anlatan bir halde olsun istiyorum..


Doktor'a gidip geliyorum,belki mikroenjeksiyon önümüzdeki aya kalacak,kendimiz karar vereceğiz..


Daha önce söylemiştim ya ameliyat olacak 2 enişte var diye,2'side çok iyi,hepte öyle iyi olurlar umarım..


Ben bu ara bi durgun,uzaklaşmak ister bir ruh halindeydim..




İyiyim aslında,hatta günümsü bir etkinliğe katıldım..


Güzel lezzetler tattım ve kendimde yaptım :)


Yavaş yavaş bloga dönmek niyetindeyim,hemde güzel değişiklikler ile..


Siz nasılsınız bu ara?

12 yorum:

  1. bende de var bu durum bloğa sırf bişiler yazmak uzak kalmamak adına yazıyorum bazen, belki de kendimi biraz dinlemem gerekiyor :) böleyim işte bende :)

    YanıtlaSil
  2. Son okuduğum 3 blogta da aynı şey yazıyor, ara sıra oluyor işte, iyi olunca gel sen olur mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek bahar havasına girmişiz hepimiz,ondandır kesin :)

      Sil
  3. bende aynıyım :)

    YanıtlaSil
  4. bazen olur, ama geçer :) şu blog temalarını nereden buluyorsun, ben hiç bulamıyorum böyle güzel şeyler de :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım geçer..tema değil blog header buldum,gerisini özelliklerden düzenledim..yardımcı olurum istersen..

      Sil
  5. Blogun yine çok güzel olmuş canım. Sen buralarda olmayınca özleniyorsun ama haberin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. damla'cım teşekkür ederim..kendim bişeyler yapmaya çalıştım..yavaş yavaş dönüyorum :)

      Sil
  6. Zaman zaman hepimizde olan şeyler.Kapama kendin yaz arasıra...İnsan yazmadıkça alışkanlık haline geliyor,yazmaktan uzaklaşıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyle..bende birkaç post hazırlıyacağım şimdi :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)