Ben Bugün #7

Ben bugün..



Pazar günü sahilde gezme niyetiyle çıktığım evimden epey uzaktayım..

Önce sahilde bir mekanda karşılaştığım kuzenime,sonra Beşiktaş'a kayınvalidem'e,dün'de ablama geldim..

Yolumu bi kesen olmassa heralde burdanda Edirne'ye giderim :)

Bu zaman zarfında bolca sohbet ettim,bolca güldüm..

İstanbul'un tarihi yarımadasını doya doya izledim..

Gezdim,alışveriş yaptım..

Arada hüzünlendim,ama umut etmeye çalıştım..



Yeni şeyler öğrendim,yeni mekanlar keşfettim..

Fotoğraf makinem neden yanımda değil diye bolca hayıflandım..

Ve tamamen spontane olarak gelişen bu gezi durumunun tadını çıkarmaya baktım..

Bazen bilerek,bazen istemeyerek internetten uzak kaldım..

Ama aklım hep buralardaydı,yazacak,okuyacak bir sürü post birikti..

Şimdi fırsat ve internet bulmuşken yazayım dedim..

Burda zaman bir güzel minik'le su gibi geçiyor..

Ve anladımki annelik zor zenaat..

Kısaca iyiyim yani ama sizden ameliyat olacak 2 enişte için dua isterim..Biri beyin,biri ayaktan..

Ziyarete,yardıma gidip yine yazamayabilirim..

İyi haberlerle görüşmek üzere..

Kendinize iyi  bakın,hayatı sevin :)

Sevgiler.. 

Foto :Pinterest

22 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum yakınlarınıza...

    YanıtlaSil
  2. canım güzel günler geçirdiğine sevindim. hastalarınıza da allah acil şifalar versin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Acil şifalar diliyorum ben de...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. buyur canım Edirne'ye de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edirneye daha önce geldi hep..belki geliri yine :)

      Sil
  5. canim iyiki gezmissin senin adina sevindim mutluysan gerisi onemli degil
    enistelerine Allah'tan sifa diliyorum,gecmisler olsun,dualarimiz onlarla.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  6. cok keyıflı bır gun gecırmısısn makınen olmaması evet uzucu olmus ama olsun sen eglendın ya gerısı bosssss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgün değil bikaç gün :) evet aynen öyle..

      Sil
  7. çok geçmiş olsun Allah saglık versin ...

    YanıtlaSil
  8. Ohh bazen herşeyden uzaklaşmak insana çok iyi geliyor.
    Eniştelerin için şifa dilerim canım.

    YanıtlaSil
  9. Allah hastalarınıza acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun canım. Allah (c.c.) sağlık versin.

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun Gülincim,Acil şifalar dilerim,biz buralardayız,kendine iyi bak ,sevgiler...

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)