Teşekkür..

Dün malumumuz ''SEVGİ GÜNÜ''idi..O da yaşandı ve geçti,ardında hoş hatıralar bırakarak..(Her ne kadar geç gelsede sevilen,ve hatta son anda hediye almaya çalışsada hoştu :) )


Ben bu yıl 2 hediye vermiş oldum sevilene..2'side 2 güzel elden çıkmış,mis kokulu,bol anılı kurabiyeler..Esasında kendi şansıydı,benim yaptığım sadece çekilişlere katılmak oldu,bir de adresi paylaşmak :)


İlk hediyemiz Sevgili Gökçe Küçük'tendi..Kendisi nefis ''butik kurabiye ve kek ''ler yapıyor..Yanılmıyorsam bir blog grubunda gördüm,çekilişle 1 kişiye hediye vereceğini yazmıştı,bende hemen katıldım,ve ne tesadüf ki ilk yorumu yazıp,kazanan oldum..


Hatta buralarda değildim haberdar olduğumda,güzel mailini aldım,istediklerimi ve adresimi yazdım..nefis kurabiyelerime kavuştum :)








Bunlar Gökçe Hanım'dan gelenler..Görüntülerine ve lezzet'lerine bayıldık,sevdicek çok mutlu oldu,uzunca bir süre kıyamadık dokunmaya,içlerinden en miniğini yedik sadece hatta :)




İkinci hediyem ise Sevgili Kurabiye Evim'den idi..


Kendilerini ilk twitter'da keşfetmiştim..Benzer bir etkinlik yaptığını duyuncada katılmamazlık etmemiştim,ama kazanacağıma dair en ufak bir düşüncem yoktu,bu kez sürpriz'in sürpriz'i oldu..Taa Bursa'lardan geldi kurabiyelerim,soframa kondu..Derya Hanım'danda güzel bir mail aldım,teşekkürlerimi sunarak adresimi ve bilgilerimi paylaştım,her ne kadar gecikeceğini düşünsemde,tamda vaktinde dün ulaştılar bana..


Kurabiye'lerim biraz deforme olsada,ben kendilerini çokca sevdim..Yine içlerinde bir tanesini paylaştık sevdicek'le..Diğerlerine kıyamadık :) Lezzet'ine bayıldık..Bir de güzel kalp'li kutusuna :)








Bunlarda Kurabiyeevim Derya Hanım'dan gelenler..İçlerinden en çok ayıcık'lı olanı beğendim desem :) Aramızda ayıcıkların özel bir anlamı varda :) Kurabiyelerim Bursa'nın güzel havasınıda getirmişler beraberlerinde bir de :)


Kurabiyeleriyle günümüzü güzelleştirdikleri için Gökçe ve Derya Hanım'a tekrar teşekkür etmek istedim..Sizde bu güzel lezzetleri keşfetmek isterseniz,sayfalarına göz atın derim..Gökçe Hanım İstanbul'da,Derya Hanım ise Bursa'da bildiğim kadarıyla kargo'yla tüm Türkiye'ye gönderiyorlar güzel ürünlerini..


Gökçe Küçük Butik Kurabiye ve Kek Tasarım


Kurabiyeevim Butik Kurabiye 




Madem dedim bu denli güzel kurabiye'lerim var,bende birşeyler yapayımda tam olsun :) sevdiceğin seveceği lezzet'ler hazırladım,güzel kurabiyelerimle soframı süsledim,beklemeye koyuldum..Gelince şaşırdı bi,ama çokca mutlu oldu,çocuklar gibi,yemesekde saklasak dedi hatta :) Bol kurabiyeli sürpriz'ime,güzel bir çiçek karşılık verdi..Ama geç saat'de olunca bulunabilen yegane çiçek şebboy olmuş :)  Düşünmesi yeter ama :)






İşte böyle..

Günümü güzelleştiren herkese teşekkürler..

Bol bol sevgi'ler..

Sevgi her daim hayatımızda olsun..





10 yorum:

  1. Kurabiyelerin çok güzelmiş Gülinciğim,afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Gülin,
    Çok şanslı olduğunu söyleyerek başlayayım :) Afiyet olsun, benim için kurabiye hazırlamak zaten bir zevk ama işin içinde çekiliş olunca daha keyifli ve eğlenceli oldu. Beğenmenize sevindim. Sevgi dolu bir ömür diliyorum..
    Tatlı günler :)
    Gökçe
    www.gokcekucuk.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe o sanırım eşimin şansı :) çok beğendiğmize mein olabilirsin,ayrıca seni tanımaktan ötürü çok mutlu oldum..sevgiler..teşekkürler..

      Sil
  3. merhaba Gülin Hanım,
    Öncelikle çok şanslı olduğunu söylemem lazım..:) Afiyet olsun.. Beğenmenize sevindim.. Deforme olmuşlar demişsin çok üzüldüm.. :( Affınıza sığınayım bu yüzden.. eşinizle mutlu, huzurlu, sağlıklı, şans dolu nice sevgililer günü geçirmeniz dileğiyle.. Sevgilerimle..
    Derya
    www.kurabiyeevim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim sonuçta deforme olması sizden kaynaklanan bir durum değildi,çok çok teşekkür ederim günümüzü güzelleştirdiniz..aynı dilekler bendende size..tekrar teşekkürler..ellerinize sağlık..iyiki tanıştık..

      Sil
  4. Seni tebrik ediyorum. Kurabiye günü olmuş vallahi :) Ne şans ikiside aynı ürün. Şansın hep bol olsun tatlım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım..evet aynı hedşye 2 kere..ama 2'sininde tadı başka :)

      Sil
  5. ne güzel kurabiyeler ölye :) insan yemege kiyamaz

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)