Megazeka




Animasyon film tutkunu bir eş'e en güzel hediye nedir?30 animasyonu bir arada sunan bir hard disk tabiki :)

Sevgili kocamcım'ın bana yaptığı bu hoşluktan ilk izlediğim film MEGA ZEKA..


Film 2 ana kahraman'ın uzay'dan kapsül'le dünyaya gönderilmesi ile başlıyor..Şanslı olan Metro Man harika bir malikane'ye,Mega Zeka ise bir hapishaneye düşüyor..İkilinin arasındaki sürtüşme buradan başlayıp her alanda devam ediyor..Her zaman takdir edilen,iyi olan ve kazanan Metro Man oluyor,Mega Zeka ise hep aşağılanan,kötü olmaya zorlanan..

Hayatına en büyük kötü olarak devam eden Mega Zeka,bir gün Metro Man'i yok ediyor.İlk başlarda herşey yolundayken,sonra içinde bulunduğu durumdan sıkılmaya başlıyor ve kendine rakip bir iyi kahraman yaratıyor.Fakat işler umduğu gibi gitmiyor,iyi kahraman bir süre sonra dünya'yı ele geçirmeye çalışıyor,azılı kötü Mega Zeka ise ilk defa dünya'yı kurtarıp,iyi bir süper kahraman oluyor..


Film'i izledikçe hakkındaki ön yargım yok oldu desem yeri,izledikçe sevdim..Çokca beğendim..İyi kötü kavramlarını çocuklara kolay anlatmak ideal bir film..Belki 96 dakika olması biraz sıkıcı olabilir..Ama benim gibi büyük çocuklar'da pek olası değil  bu durum :)

İnternet'te bir çok sitede filmi izleme şansınız mevcut..

Göz atmanızı öneririm..

Benim listemde önemli bir yer edindi.

Umarım izler ve sizde seversiniz..

Sevgiler..




4 yorum:

  1. Bende de hep bir önyargı vardı bu filme karşı acaba kapak fotoğrafından falan mı ? Bir gün Can beye alacak film bulamayınca tek izlemediği o kalmıştı onu aldım ama keyifle izledik :))

    YanıtlaSil
  2. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    ÇOK HOŞ BLOG
    MUHABBETLE KAL
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..bende çok memnun oldum..sevgiler..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)