Gazozlu Kek..

Geçen hafta içi paylaştığım Boyoz ile birlikte,birde bu gazoz'lu kek'i yapmıştım..Kendisi benim bu alandaki ilk denemem,yani hep okur ama hiç cesaret edemezdim,en sonunda cesaretimi topladım nefis bi kek ile damakları tatlandırdım :)








Görüntü olarak klasik kek'ten pek farkı yok,ama lezzet olarak benim çok hoşuma gitti,özellikle Niğde Gazoz'u ile yapmanızı öneririm,başka bir gazoz ile denemedim ama emimki Niğde Gazoz'unun o frambuazlı tadı ve şekerimsi kokusu en çok yakışanı bu kek'e..(Niğde Gazoz'u büyük marketlerde 6'lı olarak satılıyor,ben Real'den alıyorum)








Tarifi merak ediyorsanız sizi klasik kek tarifime yönlendireyim.Oradaki malzemelere sadece artı olarak 1 şişe (200 ml) kadar Niğde Gazoz'u eklemeniz gerek..Eğer kek sıvı olduysa biraz daha un katabilirsiniz..

Benim kalıbım pek büyük olmadığından bu miktarda kek karışımı kafi geliyor..

Dener ve beğenirsiniz umarım..

Sevgiler..

Herkese gazoz tadında günler :)

4 yorum:

  1. Gazozlu keki annemden bilirim. Ben çocukken yapardı:)Uludağ Gazoz`dan olmaz mı, olur bence:)
    Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ondan denemedim hiç :) teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  2. Heyy eski günler heyy, kolalı kek yapardık :)Ellerine sağlık Gülin, nefis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım..kolalıda tatmadım hiç :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)