İnstagram'da Ben# 5

Haftasonu gelmeden paylaşmayayım diyordum ama duramadım yine :)

Fotoğraflar geçen hafta sonu ve bu hafta içinden..

Geçen haftasonu süper bir bowling partisi yaptık mesela..






Sonra nefis lezzetler tattık mesela :)





Bu arada 2 kitap okudum mesela :)




Daha sonra ben nefis lezzetler yaptım mesela..




Bir de bugün balığa gittik mesela ama onlar bir sonraki postta :)

Bu arada İnstagram'da resmin belli bir bölümü alıntılanabildiği için gözükmüyor ama Acemi Bowling Turnuvası'nın şampiyonu,83 puanla nacizane benimdir efenim :)

Kendi fotoğrafımı pek beğenmediğimdende eklemedim :)

Bu haftayıda böyle geçirdim :)

Fotograflar benim tarafımdan çekilmiştir.

İnstagram kullanıcı adım :gulinnozz

Sevgiler..








4 yorum:

  1. Harika geçmiş haftan canım..renkli hareketli inşallah bol bol stres atmışsındır..kitaplara gelince KOKU muhteşemdir...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım..sayılır diyelim :) sevgiler..

      Sil
  2. görüntüler çok güzel. bizde gitmiştik bowlinge geçen aylarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..gerçekten eğleniyor insan değilmi ama :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)