Evrenden Torpilim Var - Aykut Oğut


Aykut Oğut
Dharma Yayınları
263 sayfa

Arka Kapak'tan..

Siz hiç 150 kilo oldunuz mu? Sizin hiç yabancı bir ülkede bavulunuzu kaybettiğiniz, sabahları mısır gevreğine bira döküp hayatta kalırken günlerce tek kelime bile konuşmadığınız, dayak yedikten sonra girdiğiniz komadan bir gözünüzü kaybetmiş olarak çıkıp tekrar parklara döndüğünüz, annenizi kaybettikten sonra hapiste yatarken babanızı kaybettiğiniz oldu mu?Benim oldu.Peki ya sonra o yabancı ülkenin dilinde şakır şakır konuşup hatta seslendirme yönetmenliği bile yaptığınız, o ülkedeki filmlerde başrol oynadığınız, 70 kilo verip filinta gibi olduğunuz, yeni ve mutlu bir hayat kurduğunuz, elinizi attığınız her işi altın yumurtlayan tavuğa çevirdiğiniz, her saniyenizi gülümseyerek geçirdiğiniz, hayatta istediğiniz her şeyi elde etmeye başladığınız oldu mu?Benim oldu.Nasıl mı?Gelin anlatayım..


Esasında,ben böyle kitap'lardan pek hoşlanmam,ama yinede okuduğum yorumların etkisinde kalarak aldım bu kitabı..Uzun süredirde bekliyordu okunmak için,neden bilmem sürekli öteledim.
Sonra severek takip ettiğim bir arkadaşımın yazısını okudum,bu kitaptan sonra dünya görüşüne dair..E dedim okumak gerek..

İlk okuduğum sanırım 150 sayfa,acaip bir etki yarattı bende..Hemen olumlamalara başladım,hatta karşılık bile aldım,kendimi çokca iyi hissettim..Ama ne oldu bilmem 1 gün sonra yine aynı ben oldum..
Kalan 100 küsur sayfayı ertesi gün okudum,aynı etkiyi yaratmadı.Belkide algılarımı bu yönde bir alışa kapadığımdanmı bilemedim..
Sonuc olarak bende yarattığı etki ve tepki yarı yarıya oldu..
Ama tekrar okuyacağım,bütün ön yargılarımdan arınıp..
Zaten kitap'ta böyle şeyler olması olası diyordu..

Kitabı çok eğlenceli buldum,anlatım dili çok samimi..Onu yapın bunu yapmayın gibi klişe maddeler yok..Kesinlikle okumaya,zaman ayırmaya değer..

Umarım en kısa sürede kalan 100 kusur sayfayı yeniden okur,hayatımı güzelliklere boğarım :)

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..













2 yorum:

  1. benim hayatimi degistirdi canim daha dogrusu baksi acimi.Okudugum icin cok mutluyum ve etrafimdaki herkese okutmaya calisiyorum :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman tatilde yanıma almalıyım kesin :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)