Haziran 2012'de Okuduklarım

Haziran ayı bol kitap okuduğum bir ay oldu yine..Tabii bu durumdan oldukça hoşnutum yine :) Tatil hazırlıklarında olduğum için şimdilik toplu bir fotoğraf ekleyemiyorum(zira instagramda çöktü),ama gitmeden en kısa sürede güncelleyeceğim..



Bakalım bu ay neler okumuşum..




VAHDEDDİN'İN SIRDAŞI AVNİ PAŞA ANLATIYOR - OSMAN ÖNDEŞ








Bir de bugün(yani dün) alıp başladığım Sabahattin Ali'nin Sırça Köşk'ü var,onuda temmuz kitaplarında yazacağım artık,zira yeni başladım okumaya..

Siz bu ay yada bu ara hangi kitapları okudunuz?

Varmı öneriniz?

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Bereketli bir ay olmuş, maşallah:)
    En son okuduklarımın içinde en çok Şairin Romanı- Murathan Mungan etkiledi beni.
    İkinci olarak da Mahrem'i -Elif Şafak- beğendim.
    Dün Sultanı Öldürmek -Ahmet Ümit- bitti, 1 saat önce de Aşk'a -Elif Şafak- başladım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu :)

      sende görünce merak ettim bende..not alıyorum..göz atıyorum,liste yapıyorum :)

      Sil
  2. Aa dur ben de bakayim soyle neler okumusum.

    1)Küçük Mucizeler Dükkanı-Debbie Macomber
    2)Genç Werther'in Acıları-Goethe
    3)Yolda-Buket Uzuner
    4)İskender-Elif Şafak
    5)Yabancı-Albert Camus

    Son olarak da Ihsan Oktay Anar'dan SUSKUNLAR'a baslamistim henuz bitmedi. :)

    Senin listene gore biraz kucuk kalsa da benim icin verimli bir ay olmus haziran. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet iyi bence..ihsan oktay anarı beğendinmi?bende okumak istiyorumda..

      Sil
    2. Yeni baslamama ragmen cok iyi gidiyor. Bitince yazarim bloguma. :)

      Sil
  3. Ben bu ay hastalandım ve çok kitap okuyamadım malesef.Okuduklarım haziranda:
    Elif şafak-ask,Ayşe kulin-Umut,Canan Tan-Yüreğim seni çok sevdi,Cervantes-Don kişot,Dean Koontz-şeytan tohumu.
    UMUT,AŞK ve don kişot'u tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok geçmiş olsun..umut,aşk ve don kişot'u okumuştum,şeytan tohumuna göz atabilirim..teşekkürler..

      Sil
  4. Belli bir aya bağlı değil benim okuyup sana önerebileceğim kitaplar... Bazen 1-2 kitaba aynı anda başlarım bir 3. sü eklenir. Hepsi belli bir düzen içinde ele alınıp en sonunda da birbirir ardıan biter. En yakın zamanda bitirdiklerim önerim olabilir ancak:)
    İlber Ortaylı/Tarihin Sınırlarına Yolculuk
    Bedia Ceylan Güzelce/1473
    Teyzem Latife/ M Sadık Öke-Fatih Bayhan
    Halide Edip/ İpek Çalışlar
    Çivi Çiviyi Söker/ Muazzez İlmiye Çığ
    Mine/Işık Gürer
    Noktürnler/ Kazuo İşiguro

    Ve en taze bitirdiğim Kırdığımız Oyuncaklar/Sunay Akın
    Ve elimdekiler,her ne kadar gazete köşesinden alıntı yazılardan oluşsa da büyük bir özenle derlenmiş Yılmaz Özdil'in İsim,Şehir,Bitki kitabı... sıraya giren üçlemelerden bir diğeri İsim, Şehir, Hayvan ama daha kapağını açıp siftah yapmadım. Bir de okumaktan keyif alacağımı hissettiğim Sarkis Srents'in Ermeni Edebiyatı Numuneleri/1913... Uzunca bir süredir öykülere içeren kitaplardan yana kullanıyorum tercihimi bu yüzden Notos Edebiyat Dergisi havuza götürmek için iyi bir tercih oluyor bana...
    Ve son olarak direndiğim bir kitap, Bir Şairin Romanı...Kalın olması yüzünden elim gitti gitti geldi, çekincelerim vardı soğumak gibi beklediğini bulamamak gibi ama kırıldı eleştiriler ve kritikleri takip ettikçe bu kere de sinir bir durum en yakın kitapevine yolum düşmedi, düşer düşmez alıp sanırım liste başına çekeceğim çünkü yazı dilini, kelimelerini sevdiğim bir yazar ve bana da iyi geleceğine inanıyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İncir Kuşları- Sinan Akyüz mükemmel bir kitap tavsiye ederim. Bence listene eklemelisin.

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)