Ben Bugün # 23

Ben bugün..





Epey yorgunum..

Günlerim koşturmaca içinde,çünkü cuma günü tatile gidiyorum :)

Bide ablam ve minikleri geldi,onlardan ayrılamıyorum..

Hatta kitap okumaya bile ara verdim bu ara..

Tüm zamanımı kah kendimle,kah sevdiklerimle geçiriyiorum..

Hatfasonuda kendi kendime deniz,kitap,çay faslı yapmıştım..

Birde annem ve kuzenimle harika bir kahvaltı :)

Bugün ise günümün büyük kısmı Kadıköy Salı Pazarında geçti..

Yarın  yine biyerlere gidip değişim,son alınacaklar faslı..

Sonrasında kuaför ve zaten cuma olacak gün :)

Yorgunum ama tatlı yorgunluk..

Nasıl olacak,neler yapacağız bakalım?

Bende durumlar böyle..

Gitmeden belki son bir post daha yazarım..

Sonra orada yazamasamda arada yorumlara bakarım,yorumsuz bırakmayın ama beni :)

Şimdiden yarınki kandilinizide kutlarım,dualarımız kabul olur umarım..

Sevgiler..

*Bodrum Gündoğan'a gidiyoruz,önereceğiniz mekanlar varsa çok mutlu olurum :)

4 yorum:

  1. şimdiden iyi tatiller gülincim, berat kandilin de mübarek olsun.
    güle güle git, güle güle gel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ruşen ablacım..sevgiler..

      Sil
  2. musmutlu tatıllerrrrrrrrrrrrrrrr huzur dolu gunler

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)