Bie Şehir Varmış,Bir Şehir Yokmuş - Özlem Özyurt




Özlem Özyurt
Yitikülke Yayınları
85 sayfa 

Özlem Özyurt ilk kitabı “Bir Şehir Varmış Bir Şehir Yokmuş” ile şimdiden başarılı bir isim olacağını kanıtlıyor. Tüm öyküseverlerin mutlaka okuması gereken, çekici bir ilk kitap. Hayalle gerçek arasında bir tercih yapın, sayfaları hızla çevirin… Büyülü bir yolculuğa davetlisiniz!


Bir Şehir Varmış,Bir Şehir Yokmuş kısa hikayelerle bezeli,ilginç bir kitap..Yazı dilini ve anlatımını sevdim..Yalnız hemen hemen tüm hikayelerde bulunan anne-çocuk-doğum bağlantısını enteresan buldum..Yani bir hikaye'de doğum konu edilmiş,başka bir hikayede çocuğu olmayan bir kadın'ın dramı..

Öykü sevenler göz atsın derim..

Sevgiler..

Bol kitap'lı günler..

8 yorum:

  1. notumu alıyorum, teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler kitap kurdu :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. kesinlikle..yitik ülkenin tüm kitaplarının kapakları süper..

      Sil
  4. Bende kitap listeme aldım paylaşım için sağol.Bu arada header çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ettim..teşekkürler..arkadaşımın ellerine sağlık..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)