Evler,Sokaklar Kitabı - Adil İzci


Adil İzci
Yitik Ülke Yayınları


Adil İzci; evleri, sokakları ve çocukluktan yaşlılığa uzanan sihirli ev içlerini, evdeki yaşam ölüm çizgisini, evin ve sokağın ruhunu tadına doyum olmayan denemeleriyle kaleme alıyor. Şiirlerle süslü bu denemeleri okurken gözlerinizi kapatacak ve çok çok. uzaklara gideceksiniz. Bazen bir Anadolu evinin kokusu, bazen sokakta yere düşen yapraklar olacak karşılaştığınız. Cahit Sıtkı Tarancı'dan Oktay Rifat'a, Mehmet Zaman Saçlıoğlu'ndan,Sabahattin Kudret Aksakal'a, Behçet Necatigil'den,Sait Faik'e, Cevat Çapan'a; her denemede birçok yazar ve şair eşlik edecek gözlerinize, ruhunuza. Evler Sokaklar Kitabı gerçek bir edebiyat eseri. Kendinizi bu yolculuktan alıkoyamayacaksınız! 

Tatilde,okumak istediğim kitaplardan biride bu kitap'tı..Sevgili Kadir Aydemir'den hediye olarak tarafıma ulaşmıştı.Kitabın gerçekten çok naif,insana dokunan bir yanı var..Hikaye'ler hayata,evlere,detaylara
 farklı bir bakış açısı sunuyor sanki..Tam yaz aylarında okunup,geçmiş zamanları severek,keyifle yad ettirecek bir eser..Ben belki benzer evlerde yaşamış olduğum,yazar'ın paylaştığı şiirleri ve alıntıları çokca sevdiğim için,kitabada aynı duygular ile yaklaştım.Büyük bir huzur ve keyifle okudum..

Kitap içinde alıntı yapılan bir başka bir kitap varki,çok merak ettim mesela,mutlaka edinmeye çalışacağım.

Netice'de sevdim..İyiki okudum..

Kendi denemelerimi yazmak için feyz aldım..

Bol kitaplı günler..

Sevgiler..

Foto :İnstagram by gulinnozz




8 yorum:

  1. Beni de merak ettirdin.İş çıkışı doooğru kitapçıya!

    YanıtlaSil
  2. Nerde bulayım bu kitabı nerde??
    Oof öyle zor ki burada bulamiyorsun bulduğunu da iki kat oduyorsun çok güzel bir kitap olmalı ama yok iste yok!
    Sevgiler canım hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten alabilirsin canım,daha ucuza gelir..posta çekiyle ödeme şansıda var..istersen sorarım kadir beyede..

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)