Tatil Sonrası




Gün itibari ile İstanbul'a ulaştım..

Tatilim bol renkli,bol yüzmeli,bol keşfetmeli geçti..

Her ne kadar pek aklımdaki gibi gitmesede yinede beni yenilmeye yetti..

Bu arada 2 kitap okudum,3.'nü yarıladım..

Twitter'da önerilen meşhur pastahaneyi ziyaret ettim,hatta harika lezzetlerinden tattım..

Bodrum'un Sebzeli Döneri'nide pek bi beğendim..

Bodrum Kale'sini ziyaret edemedim,uzaktan sevdim..

Bi ara bahçeden ekşi elma'da aşırdım..

Bütün çiçeklerle,böceklerle'de aşk yaşadım..


Aklımda bir gece eğlenmeye gitmekde vardı ama o da olmadı..

Ama sakin,naif,bol deniz kokulu,ılık ılık rüzgarla dolu bir zaman dilimi oldu..

Dimağ'ıma bir sürü hoş hatıra kattım..

Geldim..

İntagram'dan detaylarla en kısa sürede burda olacağım efenim :)

Herkese Merhabalar diyeyim istedim..

Sevgiler..



18 yorum:

  1. tatil işte böyle olmalı, dinlenmeli insan yorulmamalı. benimkisi biraz yorucu geçti gezmekten.

    YanıtlaSil
  2. darısı başımaaa :) kim tatile gitse aynı şeyi söylüyorum :)

    Hoşgeldin tatlım :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk..darısı başına diyim bende :)

      Sil
  3. bende tatillerde yatıp, kitap okuyup keyif çıkartanlardanım, sadece yemek ve yüzmek için yerimden kalkmak istiyorum :))

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh her dem tatil olsa hayat keşke ama dimi :)

      Sil
  4. ne güzel ..hoşgeldin.tebdili mekanda herzaman hayır vardır derler..tazelemiş seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun sürer inşallah etkisi :) hoşbuldukk

      Sil
  5. Merhaba canım hoşgeldin..yokluğun hissedildi emin ol..
    Güzel vakit geçirmiş olman çok güzel canım tekrar hoşgeldin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk canım..çok teşekkür ederim,umarım sizler daha güzel zamanlar geçirirsiniz..sevgiler..

      Sil
  6. Off ağlamak üzereyim... Begonvillerin güzelliğine bak. Deniz , rüzgar , yüzmek , ben :(

    Hoşgeldin Gülin, benim gibi bunalıma girme sakın :)

    YanıtlaSil
  7. hoş geldin gülincim, güzel geçmiş tatilin, etkisi hep devam etsin...

    YanıtlaSil
  8. 1 yıllık enerjiyi depolasaydın . ahhh ahhh keşke şu dönüşler olmasa :) acaba hep tatil olsa mutlu olurmuyuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke...oluruz sanırım..hayat hep tatil :)

      Sil

1 yorum 1 mutluluk :)