Tatil :)


Gittim,gidiyorum derken nihayet tatil yolculuğu vakti geldi..

Bir haftadır kah dışarıda alışverişte,kah evde bavul hazırlama telaşında idim..

Ki hala bavul tam olarak yerleşmiş değil,son bir kontrol yapıp akşam otobüsü ile yola çıkacağız..


O esnada yazamam diye otomatik bir post hazırlıyayım dedim :)

Yaklaşık 9-10 gün buralarda olamıyacağım..

Bakalım nasıl bir tatil olacak..

Bodrum-Gündoğan'a gidiyorum bu arada..

Telefondan yorumları kontrol edebilirim,yakınlarda olan varsa görüşebiliriz hatta :)

Umarım çokca eğlenirim :)

Dönüşte güzel post'lar yazarım..

Fotoğraflar için İnstagram'dan takipte olun derim :)


* Umarım tatile gitmek isteyen herkes en kısa zamanda gider,musmutlu bir tatil geçirip,yenilenmiş bir şekilde döner :)

Herkese sevgiler..

Foto :Pinterest


22 yorum:

  1. Cici tatiller diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canımmmm iyi tatiller, çok çok güzel bir tatil geçsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,inşallah hepimiz için :)

      Sil
  3. güle güle git, gel, çokça eğlen...fotolarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ooooh keyfini çıkar, bizim için de bi dalıp çıkıver denize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..denizede daldım havuzada valla :)

      Sil
  5. İyi tatiller,keyfini çıkar ,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı yolculuklar, keyifli tatiller canım.

    YanıtlaSil
  7. musmutlu tatıller bodrumda hayat mıs gıbıdr suan..guzel fotolu dınlenmelı gunler donuste bol fotolu postlar

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller, keyfini çıkar. :)

    YanıtlaSil
  9. Önceki yaz gitmiştim,harika yerler.Güzel geçsin günleriniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gerçekten güzel geçti :)

      Sil
  10. İyi tatiller tatlım. Tatilin ortalarını geçtin sanırım şu aralar :) Ohhh ohhhh gez, eğlen, güneşlen :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)