İnstagram'da Ben # 7

Gitmeden son bir İnstagram'da Ben postu yapayım dedim :)

Kendi kendime hediye aldığım kedişli kupa'mda kahve keyfi..




Okuma Hallerimden bir kesit :)



Bu ara takık olduğum Twister..



6.yıldönümümüz için yaptığım pastam..
Vişne'lerden yaptığım 6 pek başarılı olmadı ama :)



Ve yine aynı gün için yaptığım Zeytinli Çörek'ler..


Bu da haftasonundan
açıkbüfe kahvaltıyı abartmısız biraz :)


Bu hafta hep koşturmaca içinde olduğum için anca bu kadar çekebilmişim fotoğraf..Zaten çoğuda yemeklere dair ama olsun :)

Keyifli haftalar..

Ben yarın akşam tatil için yola çıkıyorum..Bu ara daha hoş fotoğraflar paylaşacağım kesin :)

Beni takipte olun derim İnstagram'dan..

Sevgiler..







3 yorum:

  1. evet ben ets tur ile gittim çok memnun kaldım
    güzel bir tatil oldu size de iyi tatiller

    YanıtlaSil
  2. OWWW açık büfe evet biraz abartılı :) ama sonuçta kahvaltı bu, abartmak lazım :)

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)