Bİ Dolu Teşekkür


Dünden beri gidip gelip bloga bakıyorum..

Her seferinde ayrı bir seviyor,ayrı bir heyecan duyuyorum..

O kadar içime sinen,o kadar beni anlatan bir header ve şablon oldu ki..


Tabii kendim yapmadım..

Güzel yürekli arkadaşım sevgili Değmesin Yağlı Boya'dan yardım aldım..

Öyle naifçe değdirdi ki fırçasını bloguma..Öyle anladı ki beni..

Sanırım sayesinde birkaç gün post yazamayıp,hayran hayran blogu seyredicem :)

Ne demiş büyüklerimiz Tebdil-i Mekan'da rahatlık vardır :)

Ama teşekkür etmeden de olmaz dimi :) 

Hem bu güzelliğin mimarınında bilinmesi lazım..

Güzel yüreğine ve emeğine sağlık canım..

Çok,çok teşekkür ederim tekrar..

Bi dolu,bi dolu hemde :)



Eğer isterseniz sizinde böyle hoş bir blogunuz olabilir..Nasıl derseniz Sevgili Değmesin Yağlı Boya'nın bloguna uğramanız yeterli..

Beğendinizmi? Gelsin bakalım yorumlar :)

Sevgiler..



18 yorum:

  1. heyy hala böyle iylik seven insanlar var mı? :))

    Bayıldım banada yardım etse fena olmazdı hani..

    Ama şimdi gidipte benim bloğumada bi el atar mısında denmez ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var vallahi..yardıme der neden etmesin blogundan iletişime geç derim bence..

      Sil
  2. Ayrıca hayırlı olsun iyi günlerde kullan:D

    YanıtlaSil
  3. Çok Hoş olmuş bence. Ben beğendim :) Bu blog düzenleme işi bambaşka bir ayrıntı ve ciddi emek, zaman istiyor.

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,kesinlikle..sevgiler..

      Sil
  4. çok güzel olmuş :)) sevdim kelebeklerinle bisikletini

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok ferah bi tasarım olmuş, güle güle eskit inşallah.. postlarını da eksik etme :))

    YanıtlaSil
  6. Benim blogumun tasarımcısı da Değmesin Yağlı Boya'dır, gerçekten harika bir tasarım, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok marifetli arkadaşımız maşşalah..

      Sil
  7. Tasarımınız güzeldi, şimdi çok daha güzel olmuş.
    Değmesin Yağlı Boya'nın ellerine, emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşım bakamadım hiç bir bloga güzel bir telaş içerisine girdim :) güzel bir insanı ağarlamakla meşgul ve çok mutluyum..şablonun hayırlı olsun canısı gönül isterdi ki daha fazlasını daha çok yapabileyim inşallah seve seve kullanırsın..beğenip de canı çeken dostlara ise bir sözüm olsun..geleni boş çevirmem lütfen çekinmesinler..onlara bir mail kadar yakınım..
    Sevgiler Gülincim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylemi kolay gelsin sana cnaım..ben çok sevdim arada belki 1-2 ufak şey için yardım isteyebilirim...umarım okumuştur arkadaşlar :) sevgiler..

      Sil
  9. Değmesin Yağlı Boya'nın da ellerine sağlık çok güzel olmuş:))tazelenmişsin

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)