Düşünceler - Hekimoğlu İsmail



Hekimoğlu İsmail
Timaş Yayınları
160 sayfa

Kitap'a dair..


Düşünmenin, önce insan olarak düşünmenin hakkını veren yazılar... Hekimoğlu İsmail′in ufuk açıcı ve kolay anlaşılır kaleminden dini ve dünyevi problemlerin çözümleri...

Düşünceler; bir öz eleştiri, bir yorum, bir kavrayış...



Son okuduğum kitabım,yine bu ay'a uygun olsun istedim.Maneviyatımı güçlendirsin,bana farklı dünyalar açsın,huzur doldursun içimi..Hekimoğlu İsmail'in çeşitli konularda görüşlerini bildiren bu kitabını birkaç saatte bitirdim ve bazı düşüncelerinde kendisine çokca hak verdim..Anlayış olarak Necip Fazıl'a yakın buldum..Bu,kendisinin ilk okuduğum kitabıydı,diğerlerinede en kısa zamanda göz atmak istiyorum.

Merak ediyorum..

Bol kitaplı günler..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. hekimoğlu ismail bi türlü bana oku beni demedi, aslında çok merak ediyorum kitaplarını ama ne bileyim kitap kapağındanmıdır nedir çekmiyor bir türlü, inşallah okumaya başlayabilirim

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)