Ben Bugün #25..

Ben bugün..

Çook yorgunum..



Hani şu post'ta bahsetmiştim ya anneannem rahatsız diye,son bir kaç günde dahada kötü oldu,bu sabah 5'te anca gelebildik hastahaneden..Neyseki son günlerden çok daha iyi..Bizde rahat bir nefes aldık sonunda..

Onun öncesinde bir de sevdiceğin babası kalp'inden ufak bir operasyon geçirdi..

O hastahane,bu hastahane gezdik yani anlıyacağınız..

Ama iyiyim,herşey de iyi gidince,araya bir sokak iftar'ıda sığdırdım :)

Daha çok kitap okumak istedim ama mümkün olmadı,bir de yeni aldıklarım var merakla bekliyorum..

Kısaca bende böyle durumlar..

Hayatta en büyük zenginlik sağlık'mış bunu da anladım..

Yorgunluğumu bi atayım,güzel postlarla döneceğim..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun umarım en yakın zamanda atlatırsınız. :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım . Gerçekten de öyle sağlık en kıymetlimiz :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun canım. Şifalar diliyorum.
    Sevgiler^-^

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin..

    YanıtlaSil

1 yorum 1 mutluluk :)