Çilekli Dondurma- Sevim Ak


Sevim Ak
Can Yayınları

GÜLÜŞ, ŞEKER Mİ ŞEKER BİR KIZDIR. EVİN TEK KIZI OLMASINA KARŞIN, 
YALNIZ KALMAYA HİÇ NİYETİ 
YOKTUR. MÜZEDE ÇALIŞAN HALASIYLA, ANNELERİNİ KAYBETMİŞ,
 YÜREĞİ YARALI YAVRU KÖPEKLERLE,

ODASINDA ANİDEN CANLANAN HEYKELCİKLE, 
SIKICI EMEKLİLİK GÜNLERİNİ RENKLENDİRMEK İSTEYEN BAY FONTİ'YLE
 VE
TONTON DEDESİYLE KURDUĞU DOSTLUK,
ONU BİRBİRİNDEN KEYİFLİ SERÜVENLERE SÜRÜKLER…

"ÇİLEKLİ DONDURMA"DAKİ GÜZEL ÖYKÜLERİN TADI,
DAMAĞINIZDA KALACAK..





Bu kitap hakkında daha önce Sevgili KitapDelisiGizem bir post hazırlamıştı.Bende onun yorumunu okuduğumdan beri,bu kitap'ı bi yerlerde gördüm daha önce diye söyleniyordum kendi kendime..Sonra anımsadım ki kaç gündür yeğenimin elinde,e kitabımda bitince zaman geçirmek adına okuyayım dedim..

İyiki de okumuşum,öncelikle Gülüş'ü sonra ilginç aile'sini çokca sevdim..Hatta çoğu yerde Gülüş'ü hem isim,hem karakter olarak epeyce kendime benzettim :)  Çilekli Dondurma'larıyla gününü güzelleştiren anneannesini,dedesini,müzede çalışan halasını,yavru köpeğini ve Terlikli Kız'ı unutmıyacağım sanırım..Çocuklar ve içindeki çocukları gülümsetmek isteyenler için güzel bir kitap,çizimleri de çok hoş..

Kendinize yada çocuklarınıza okumanızı öneririm..

Bol kitap'lı günler..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 yorum 1 mutluluk :)